جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition برای رایانه‌های شخصی و PS5 تایید شد

بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition برای رایانه‌های شخصی و PS5 تایید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از شایعات متعددی که به شکل هم‌زمان طی روزهای اخیر منتشر شده بود، استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) سرانجام به شکلی رسمی عنوان Horizon Forbidden West: Complete Edition را تایید کرد. این بازی که نسخه‌ی کامل عنوان انحصاری Horizon Forbidden West محسوب می‌شود، در تاریخ ۱۴ مهر امسال (۶ اکتبر) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. در کنار نسخه‌ی PS5 این بازی اما سونی از انتشار Horizon Forbidden West: Complete Edition برای رایانه‌های شخصی (PC) از طریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز خبر داد و علاقه‌مندان به تجربه‌ی این عنوان باید منتظر عرضه‌ی بازی در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی باشند. تریلر این عنوان جهان‌باز را در ادامه این مطلب می‌توانید مشاهده کنید.

نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ عنوان Horizon Forbidden West: Complete Edition که شامل محتوای بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Burning Shores می‎شود، با قیمت ۶۰ دلار به‌زودی در دسترس خواهد بود. در کنار دو محتوای قابل بازی که به آن اشاره شد، در این نسخه از عنوان Horizon Forbidden West می‌توانید منتظر آلبوم موسیقی اورجینال بازی، کتاب هنری هورایزن و جلد اول کامیک بوک Horizon Zero Dawn: The Sunhawk نیز باشید و این نسخه‌ تمام مواردی که ذکر شد را در خود جای داده است.

علاوه بر این‌ها، محتوای اختصاصی که در خود بازی به آن دسترسی خواهید داشت مواردی نظیر کمان کوتاه و لباس Carja Behemoth Elite، قلاب‌سنگ و لباس Nora Thunder Elite، یک عدد قطعه‌ی مخصوص Clawstrider Machine Strike برای مینی‌گیم این عنوان و پکیج منابع بازی را شامل می‌شود. با خرید نسخه‌ی کامل بازی، به یکی از ژست‌های شخصیت اصلی و نقاشی صورت اختصاصی‌ای نیز دسترسی پیدا خواهید کرد که امکان ثبت تصاویر متنوع‌تری در بخش Photo Mode بازی را فراهم می‌کند.

در مورد نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition اما باید گفت این ورژن از بازی توسط استودیوی Nixxes Software مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند و ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوصش طی چند ماه آینده اعلام خواهد شد.

بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition

پس از انتشار بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۵ هم آینده این سری هم‌چنان روشن به نظر می‌رسد. استودیوی گوریلا گیمز به ساخت ماجراجویی بعدی ایلوی، شخصیت اصلی سری هورایزن، مشغول است و عنوان تماماً آنلاین جدیدی را قصد دارد عرضه کند. شایعاتی نیز در مورد نسخه‌ی ریمستر بازی Horizon Zero Dawn نیز به گوش می‌رسد اما هنوز صحت این گمانه‌زنی‌ها تایید نشده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *