Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار برنامه های بزرگ اسکوئر انیکس برای Final Fantasy در سال ۲۰۲۴

انتشار برنامه های بزرگ اسکوئر انیکس برای Final Fantasy در سال ۲۰۲۴

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر طرفدار سری Final Fantasy هستید، باید این مژده را داد که کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس (Square Enix) محتواهای زیادی را در سال ۲۰۲۴ برای شما تدارک دیده است. برخی از رهبران و خالقان بزرگ‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی به‌تازگی برای تبریک سال نوی میلادی گرد هم آمدند و برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۴ را به اشتراک گذاشتند.

شاید بزرگ‌ترین خبری که در میان پیام بازی‌سازان به طرفداران عناوین اسکوئر انیکس به چشم می‌خورد، مربوط به سخنان جدید نائوکی یوشیدا باشد. یوشیدا که نزد طرفداران با نام یوشی‌-پی (Yoshi-P) شناخته می‌شود و همزمان هم تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 16 است و هم تهیه‌کنندگی و کارگردانی بازی Final Fantasy 14 را برعهده دارد، به‌تازگی اعلام کرد که اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Final Fantasy 16 هم‌اکنون مشغول ساخت بسته‌ی الحاقی دوم این عنوان هستند. این محتوای دانلودی موردانتظار که «Titled Rising Tide» نام دارد، برای عرضه در تاریخ نامشخصی از بهار سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و با توجه به سخنان جدید یوشیدا، به نظر می‌رسد نیازی به نگرانی درباره‌ی احتمال تأخیر خوردن این بسته‌ی الحاقی نیست. یوشی‌-پی همچنین تأکید کرده که او و تیمش همیشه به تجربه‌ی بازیکنان بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهند و این موضوع در مسیر توسعه‌ی محتوای دانلودی بعدی Final Fantasy 16 نیز صادق خواهد بود.

علاوه‌بر بازی Final Fantasy 16، یوشیدا در صحبت‌های جدیدش به بسته‌ی الحاقی بعدی بازی Final Fantasy 14 با نام «Dawntrail» نیز اشاره داشت. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که این بسته‌ی الحاقی در تابستان سال آینده در دسترس قرار بگیرد اما یوشیدا در سخنان خود وعده‌ی ماجراجویی کاملاً جدیدی را داده که در نزدیکی فستیوال طرفداران بازی Final Fantasy 14 در تاریخ ۷ ژانویه (۱۷ دی) آغاز خواهد شد. مشخص نیست که آیا سخنان جدید یوشیدا به احتمال عرضه‌ی زودهنگام این DLC اشاره دارد یا صرفاً به نمایش گیم‌پلی جدیدی از بسته‌ی الحاقی Dawntrail خلاصه می‌شود و فعلاً باید منتظر تاریخ دیگری برای انتشار این محتوا بمانیم.

انتشار برنامه های بزرگ اسکوئر انیکس برای Final Fantasy در سال ۲۰۲۴

 

همچنین مطالعه کنید
جزییات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی The Day Before اعلام شد

شاید موردانتظارترین عنوان اسکوئر انیکس برای سال ۲۰۲۴، بازی Final Fantasy 7 Rebirth به حساب بیاید. این عنوان نقش‌آفرینی اکشن که دنباله‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake محصول سال ۲۰۲۰ است، عاشقان ژانر نقش‌آفرینی را شدیداً مشتاق عرضه‌ی خود کرده و یکی از محبوب‌ترین عناوین سال نزد طرفداران این ژانر تلقی می‌شود. خوشبختانه مدت زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Final Fantasy 7 Rebirth باقی نمانده و این عنوان در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت. با وجود اینکه یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده‌ی این بازی موردانتظار، در سخنان خود خبر جدیدی برای طرفداران این بازی نداشت، او ابراز امیدواری کرد که علاقه‌مندان به Final Fantasy 7 از این ریمیک برای «داستان احساسی‌اش که به روابط بین شخصیت‌ها می‌پردازد و کاوش دنیای جهان‌باز بزرگ این عنوان» لذت ببرند.

در صورتی هم که می‌خواهید کمی از بازی‌های نقش‌آفرینی استاندارد اسکوئر انیکس فاصله بگیرید و سراغ بازی‌های مرتبط با موسیقی و ریتم بروید، ایچیرو هازاما در مقام تهیه‌کننده‌ی بازی «Final Fantasy Theatrhythm Final Bar Line» وعده‌ی مبهمی درباره‌ی برنامه‌های آتی تیمش داده است. طبق صحبت‌های اخیر هازاما، تیم سازنده‌ی این بازی ریتمیک مشغول ساخت محتوای جدیدی است که هنوز با رونمایی کامل و به‌اشتراک‌گذاشتن جزئیات بیشتر فاصله دارد.

اگر هم علاقه‌مند به عناوین سنتی‌تر و با سبک پیکسلی اسکوئر انیکس هستید، کی هیرونو به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی سری Final Fantasy Brave Exivus اشاره‌ای به محتوای در حال توسعه‌ی دیگری کرده که شاید بتواند طرفداران را غافلگیر کند.

این‌طور که به نظر می‌رسد، اسکوئر انیکس در سال ۲۰۲۴ برای راضی کردن تمامی طرفداران سری Final Fantasy در ژانرها و سبک‌های مختلف، با دستانی پر جلو خواهد آمد. در کنار عناوینی که تاکنون به‌شکل رسمی معرفی شده‌اند، بی‌صبرانه منتظر رونمایی از محتواهای هیجان‌انگیز بیشتری از این کمپانی ژاپنی در سال جدید میلادی هستیم.

منبع: DualShockers

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>