جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
بازی Resident Evil Village

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village برای آیفون 15 پرو و آیپد پرو مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پردازنده‌ی جدید A17 Pro که انرژی سری پرو آیفون 15 را تامین می‌کند، بر پایه‌ی فناوری 3 نانومتری TSMC طراحی شده که اجازه‌ی ارائه‌ی عملکرد گرافیکی و پردازشی قدرت‌مندی را به گوشی‌های جدید کمپانی اپل می‌دهد. به لطف کاربری که بازی Resident Evil Village را با آیفون 15 پرو و کابل USB-C با نمایشگر جداگانه‌ای اجرا می‌کرد، از توانایی این گوشی برای پشتیبانی از چنین بازی سنگینی خبردار شدیم. البته با اینکه خود بازی هم‌چنان در دسترس کاربران معمولی قرار نگرفته است اما بسیاری انتظار تجربه‌ی این بازی با آیفون 15 پرو را می‌کشند. خوشبختانه اکنون باید گفت با تایید کپکام، تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village برای آیفون 15 پرو و آیپد پرو مشخص شده است.

بازی Resident Evil Village در تاریخ 8 آبان (30 اکتبر) برای آیفون 15 پرو و آیپد ایر/پرو منتشر می‌شود

اگر به قدرت پردازنده‌ی محصول جدید اپل و عملکرد آن در اجرای بازی‌های گرافیکی قوی نگاه کنیم، می‌توان گفت این کمپانی قصد دارد تا به مرور زمان آیفون 15 پرو را به مکانی مناسب برای انجام بازی‌های ویدیویی تبدیل کند. اگر از علاقه‌مندان به سری رزیدنت ایول باشید، عرضه شدن Resident Evil Village برای آیفون 15 پرو قطعاً خبر هیجان‌انگیزی برای شما محسوب می‌شود. این بازی در نسخه‌هایی از آیفون 15 پرو که به دست منتقدان رسید، از پیش نصب شده بود و به همین دلیل، منتقدان توانستند با قدرت واقعی آیفون 15 پرو آشنا شوند. با این وجود، تا امروز جزئیاتی رسمی درباره تاریخ انتشار اصلی عنوان Resident Evil Village نداشتیم.

کپکام، سازنده و ناشر سری Resident Evil، به‌تازگی اعلام کرد که بازی Resident Evil Village از تاریخ 8 آبان (30 اکتبر) امسال برای آیفون 15 پرو و آیپدهای ایر و پرو در دسترس قرار می‌گیرد. در مورد قیمت این عنوان هم باید گفت که Resident Evil Village بر روی آیفون 15 پرو دارای برچسب قیمتی 4,999 ین ژاپن (33.50 دلار) است. ضمناً، خریدهای درون‌برنامه‌ای این بازی نیز 2,000 ین (13.50 دلار) خواهد بود. با اینکه با بازی ارزان‌قیمتی طرف نیستیم اما به خاطر نام و محبوبیتی که سری Resident Evil دارد، طرفداران زیادی جذب تجربه‌ی Resident Evil Village با آیفون 15 پرو خواهند شد.

این عنوان مورد انتظار آیفون 15 پرو، برای گوشی‌های هوشمند بهینه شده و همان‌طور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم، امکان تجربه‌ی بازی Resident Evil Village با کابل USB-C و نمایشگر جداگانه وجود دارد. درباره‌ی عملکرد فنی این بازی اما باید گفت که اپل محدوده‌ی 30 فریم بر ثانیه همراه با HDR را هدف قرار داده تا این دستگاه بتواند تجربه‌ی بدون قطعی و نوسانی را ارائه کند. بر روی آیپد هم انتظار داشته باشید تا این عنوان برای آیپد ایر و آیپد پروهایی که تراشه‌ی M1 یا قوی‌تر دارند، در دسترس قرار بگیرد.

بازی Resident Evil Village
اگر برای تجربه‌ی بازی Resident Evil Village به کمک آیفون 15 پرو یا آیپد هیجان‌زده هستید، باید به این نکته توجه کنید که امکان استفاده از دسته‌های ساگاز با این دستگاه‌ها نیز وجود دارد. به طور مثال، می‌توانید دسته‌ی DualSense پلی‌استیشن 5 خود را به آیفون وصل کرده و با نمایشگر دیگری از تجربه‌ی بازی لذت ببرید!

خبر خوب دیگر اما این است که بازی Resident Evil 4 هم مانند Resident Evil Village مراحل توسعه‌ی خود جهت عرضه برای آیفون 15 پرو، آیپدها و سیستم عامل مک را طی می‌کند. با این وجود، هنوز اطلاعات بیشتری از این عنوان اعلام نشده است و تا آن موقع باید مشتاق تجربه‌ی Resident Evil Village در تاریخ 30 اکتبر سال جاری باقی ماند.

منبع: WCCFTech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *