Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای آیفون 15 پرو، آیپد و مک مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای آیفون 15 پرو، آیپد و مک مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریمیک بازی Resident Evil 4 که از عناوین کلاسیک ژانر وحشت و بقا به حساب می‌آید، سرانجام برای آیفون ۱۵ پرو، آیپد و مک تاریخ انتشار گرفت. برای دریافت اطلاعات بیشتر با اِروتِک همراه باشید.

در شهریور ماه امسال بود که کپکام (Capcom) به شکل کاملاً غیرمنتظره‌ای از عرضه‌ی بازی Resident Evil Village و نسخه بازسازی (ریمیک) Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو و دستگاه‌های آیپد خبر داد. اکنون که بازی Resident Evil Village برای این دستگاه‌ها عرضه شده است، کمپانی کپکام به تایید تاریخ عرضه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4 نیز پرداخته است.

با اعلام کپکام، بازی‌ اصلی ریمیک Resident Evil 4 همراه با بسته‌ی الحاقی «Separate Ways» در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) برای آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، آیپد و مک در دسترس قرار خواهد گرفت. در مورد دستگاه‌های آیپد و مک نیز باید خاطر نشان کرد که این بازی تنها بر روی دستگاه‌های مجهز به تراشه‌ی M1 یا جدیدتر عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای آیفون 15 پرو، آیپد و مک مشخص شد

پیش‌خریدها برای این عنوان موفق و تحسین‌شده‌ی ژانر وحشت و بقا هم‌اکنون شروع شده است. کپکام هم‌چنین تایید کرده که یک دمو از این بازی قبل از زمان عرضه‌اش برای عموم منتشر می‌شود تا مخاطبان بتوانند این اثر را قبل از عرضه‌ی رسمی‌اش تجربه کنند و آشنایی بهتری با بازی رزیدنت ایول ۴ داشته باشند. پیش از این نیز تایید شده بود که این بازی با قیمت کامل ۵۹.۹۹ دلاری بر روی دستگاه‌های کمپانی اپل به فروش خواهد رسید و دارای یک بسته‌ی الحاقی ۱۵ دلاری خواهد بود. نکته‌ی مثبت چنین موضوعی اما این است که با یک بار خرید بازی رزیدنت ایول ۴ بر روی اپ استور، بر روی تمامی پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده (آیفون ۱۵ پرو، آیپد و مک) به بازی دسترسی خواهید داشت و نیازی به خرید مجدد آن نیست.

همچنین مطالعه کنید
برخی از دشمنان و مبارزات حذف‌شده‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 لو رفتند

بازی Resident Evil 4 در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس است و طبق گفته‌های کپکام، این عنوان تاکنون موفق شده به فروش ۵.۴۵ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>