Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حالت «نیو گیم پلاس» هفته آینده به بازی اساسینز کرید میراژ اضافه خواهد شد

حالت «نیو گیم پلاس» هفته آینده به بازی اساسینز کرید میراژ اضافه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبی‌سافت به طور رسمی اعلام کرد که حالت «نیو گیم پلاس» برای بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) را با آپدیت بعدی این بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با اِروتِک همراه باشید.

یکی از درخواست‌های اصلی بازیکنان از کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت، اضافه کردن حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) برای تجربه‌ی مجدد این بازی بود که به‌زودی و در جریان به‌روزرسانی مخصوص ماه دسامبر این بازی، به اساسینز کرید میراژ اضافه می‌شود. با این وجود، حالت «Permadeath» برای تمامی درجه‌های سختی بازی قرار نیست بخشی از محتوای این آپدیت جدید باشد و این حالت اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. یوبی‌سافت در این زمینه خاطرنشان کرد:

«با پیشرفت فعلی خود در بازی و جوایز جدیدی به سفر بسیم (شخصیت اصلی بازی) برگردید. تیم [توسعه‌دهنده‌ی میراژ] همچنان بر روی حالت Permadeath کار می‌کند، که انتظار می‌رود با آپدیتی در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شود.»

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر عرضه شد و نسخه‌ی مخصوص آیفون ۱۵ پرو نیز قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ به انتشار برسد.

همچنین مطالعه کنید
تریلر و گیم‌پلی بازی Rainbow Six Extraction منتشر شد

حالت «نیو گیم پلاس» هفته آینده به بازی اساسینز کرید میراژ اضافه خواهد شد

یوبی‌سافت تنها یک هفته بعد از عرضه‌ی بازی اعلام کرد که اساسینز کرید میراژ توانسته بهترین آمار فروش این استودیو برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس را از نظر تعداد نسخه ثبت کند. یوبی‌سافت در این رابطه گفت:

«با توجه به تعداد بازیکنان، که با عرضه‌های موفق گذشته مانند اساسینز کرید اوریجینز (Assassin’s Creed Origins) و اساسینز کرید آدیسی (Assassin’s Creed Odyssey) هم‌خوانی دارد، از این استقبال مثبت خوشحال هستیم.»

جدیدترین بازی سری اساسینز کرید توسط استودیوی یوبی‌سافت بوردو (Ubisoft Bordeaux) توسعه یافته است. این استودیو علاوه بر بازی اساسینز‌ کرید میراژ‌، پیش از این بر روی بسته‌ی الحاقی «Wrath of the Druids» از بازی اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhalla) نیز کار کرده بود.

بازی اساسینز کرید میراژ، سری را به ریشه‌هایش برمی‌گرداند و عناصر مخفی‌کاری و پارکور مجموعه‌ی اساسینز کرید را بار دیگر برجسته می‌کند. گیم‌پلی این بازی اکشن-ماجراجویی جذاب که در شهر بغداد جریان دارد را می‌توانید از این‌جا تماشا کنید.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>