جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازه زمانی احتمالی رونمایی از تبلت‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ مشخص شد!

بازه زمانی احتمالی رونمایی از تبلت‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ مشخص شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ هفته گذشته و در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گلکسی آنپکد، از گوشی‌های تاشو «گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6»، ساعت‌های هوشمند «گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا»، هدفون‌های بی‌سیم سری «گلکسی بادز 3» و حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کرد. در حالیکه پیش از برگزاری این رویداد احتمال می‌رفت که سامسونگ در این مراسم از جدیدترین تبلت‌های خود، یعنی سری گلکسی تب S10، نیز رونمایی کند اما برخلاف انتظار این اتفاق نیفتاد!

اکنون مکس جمبر (Max Jambor، افشاگر تکنولوژی)، مدعی است که سامسونگ قصد دارد رونمایی از تبلت‌های سری گلکسی تب S10 خود را به فصل پاییز و احتمالاً ماه اکتبر (نیمه‌دوم مهر تا نیمه‌اول آبان) موکول کند. همچنین شایعات فعلی از وجود دو مدل «پلاس» و «اولترا» در این سری از تبلت‌های سامسونگ حکایت دارند.

این در حالی است که تصاویر رندر گلکسی تب S10 اولترا (که در ماه گذشته فاش شدند)، طراحی نسبتاً مشابه این تبلت با گلکسی تب S9 اولترا را به نمایش گذاشتند. همچنین انتظار می‌رود این تبلت پرچم‌دار به «صفحه‌نمایش آمولد 14.9 اینچی» و «چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام» مجهز باشد.

از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود سامسونگ در توسعه گلکسی تب S10 پلاس رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده و این تبلت را به «تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک» مجهز سازد. لازم به ذکر است در صورت صحت این شایعه، این نخستین باری است که سامسونگ از یکی از تراشه‌های مدیاتک در یک تبلت از سری گلکسی S خود بهره می‌گیرد. در نهایت انتظار می‌رود این دستگاه دارای «صفحه‌نمایش 12.4 اینچی» و «رم 12 گیگابایتی» باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *