Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قیمت تبلت های سری گلکسی تب S9 در اروپا منتشر شد

قیمت تبلت های سری گلکسی تب S9 در اروپا مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ قصد دارد رویداد آنپکد (Unpacked) بعدی خود را در تاریخ 26 جولای (4 مرداد ماه) برگزار کند. این شرکت فناوری کره‌ای در این رویداد از جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود، یعنی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نیز رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این انتظار می‌رود در کنار این محصولات، شاهد معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 و مهم تر از همه، تبلت‌های سری گلکسی تب S9 هم در این رویداد باشیم. این سری از خانواده تبلت‌های گلکسی سامسونگ شامل گلکسی تب S9، گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S9 اولترا است.

قیمت سری گلکسی تب S9 اروپایی منتشر شد

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشرشده نسخه وای فای تبلت گلکسی تب S9 استاندارد با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایتی حافظه داخلی با قیمت 929 یورو به فروش می‌رسد. نسخه 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت 1049 یورو به دست کاربران خواهد رسید. این در حالی است که نسخه پلاس این سری با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قیمتی معادل 1149 یورو دارد. از طرف دیگر نسخه اولترا گلکسی تب S9 نیز با مشخصات مشابه همانند دو سری پایین تر از خود، یعنی 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، با قیمت 1369 یورو روانه بازار می‌شود.

باید به این موضوع توجه داشت که طبیعتاً این لیست قیمت از سری گلکسی تب S9 کامل نیست، زیرا این قیمت‌ها برای نسخه وای‌فای می‌باشد و برای استفاده از نسخه‌ای که درگاه سیم کارت داشته باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت شود. همچنین به علت میزان متفاوت مالیات در کشورهای اروپایی، به احتمال زیاد قیمت‌های یورویی در بازار کشورهای مختلف کاملا متفاوت می‌باشد.

قیمت سری گلکسی تب S9 اروپایی منتشر شد

بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، انتظار داریم که گلکسی تب S9 اولترا از یک نمایشگر 14.6 اینچی دینامیک امولد با رزولوشن +WQXGA بهره برده و همچنین به حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی مجهز می‌باشد. انرژی مورد نیاز این پرچمدار نیز احتمالاً از یک باتری بزرگ 11200 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 45 واتی تامین می‌شود. بدنه این تبلت نیز ابعادی به‌صورت 326.4 در 208.6 در 5.5 میلی‌متر خواهد داشت. در بخش دوربین به‌نظر می‌رسد در پنل جلویی این تبلت از دو دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده است.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تصاویر تبلیغاتی و مشخصات فنی رسمی سری گلکسی تب S8

قیمت سری گلکسی تب S9 اروپایی منتشر شد

از طرف دیگر گلکسی تب S9 پلاس دارای یک نمایشگر 12.4 اینچی داینامیک امولد با رزولوشن +WQXGA خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. علاوه بر این این تبلت از یک باتری با ظرفیت 10,090 میلی‌ آمپر ساعتی و یک دوربین سلفی با رزولوشن 12 مگاپیکسلی در پنل جلویی و دو دوربین 13و 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد. ابعاد گلکسی تب اس 9 پلاس نیز به‌صورت 285.4 در 185.4 در 5.7 میلی‌متر می‌باشد.

قیمت سری گلکسی تب S9 اروپایی منتشر شد

در نهایت نسخه استاندارد سری گلکسی تب S9 به یک نمایشگر 11 اینچی داینامیک امولد با رزولوشن WQXGA مجهز شده است. همچنین انتظار می‌رود این تبلت نیز همانند دیگر برادران خود با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار گیرد. به‌نظر می‌رسد یک باتری با ظرفیت 8400 میلی‌آمپر ساعتی در بدنه‌ای با ابعاد 245.8 در 165.8 در 5.9 میلی متر قرار گرفته است. از سوی دیگر در پنل پشتی این تبلت نیز یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی  و در طرف دیگر آن، یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

قیمت سری گلکسی تب اس 9 اروپایی منتشر شد

انتظار می‌رود در قلب هر سه تبلت یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قرار گرفته باشد. همچنین این سری از تبلت‌های سامسونگ، از یک سنسور اثر انگشت اپتیکال به همراه قلم S Pen و چهار اسپیکر پشتیبانی می‌کنند. نکته قابل توجه گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که به عنوان یک ویژگی جدید برای این محصولات می‌توان در نظر داشت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>