انتشار شایعه‌ای عجیب درباره رم آیفون 18 و آیفون 18e!

انتشار شایعه‌ای عجیب درباره رم آیفون 18 و آیفون 18e!

اشتراک‌گذاری:

شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد بهار آینده از آیفون 18 و آیفون 18e رونمایی کند. امروز گزارش جدیدی از سوی «مینگ-چی کو»، تحلیل‌گر نام‌آشنای زنجیره تامین حوزه تکنولوژی، برخی از جزئیات جذاب این گوشی‌ها را فاش کرده است. اجازه دهید با عجیب‌ترین اطلاعاتی که «کو» امروز به اشتراک گذاشته شروع کنیم: بر اساس ادعاها، هر دو گوشی آیفون 18 و آیفون 18e با ۹ گیگابایت رم عرضه خواهند شد!

این یک غلط املایی نیست! ظاهراً این گوشی‌ها به جای چهار قالب (Die) رم ۲ گیگابایتی که در آیفون ۱۷ استفاده شده، از شش قالب ۱.۵ گیگابایتی استفاده خواهند کرد. این یک پیکربندی عجیب و غریب است، اما هرچه باشد، یک افزایش رم نسبت به آیفون ۱۷ و آیفون 17e به‌شمار می‌رود؛ حتی اگر این افزایش چندان چشمگیر نباشد. و اگر برایتان سوال شده که چرا؛ گفته می‌شود این یک گیگابایت رم اضافی قرار است به اجرای روان‌تر هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) کمک کند.

وضعیت رم در سایر مدل‌ها:

صحبت از رم شد؛ مدل‌های آیفون ۱۸ پرو، آیفون ۱۸ پرو مکس و آیفون اولترا همگی به ۱۲ گیگابایت رم (شامل هشت قالب ۱.۵ گیگابایتی) مجهز خواهند شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، آیفون 18 و آیفون 18e قدرت پردازشی خود را از تراشه A20 خواهند گرفت. در مقابل، مدل‌های آیفون ۱۸ پرو، آیفون ۱۸ پرو مکس و آیفون اولترا به تراشه قوی‌ترِ A20 Pro مجهز خواهند شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *