جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

29 مهر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پخش زنده دور تمرینی فرمول یک ایتالیا - امروز جمعه 10 شهریور 1402

پخش زنده فرمول یک آمریکا – امروز یکشنبه 30 مهر 1402

دور سرعت و دور اصلی فرمول یک آمریکا 2023 امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ در ساعت 01:30 و 22:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این برنامه به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

خودروهای آیتو با کمک هواوی به سیستم گارد هوشمند و دستیار پارک مجهز می‌شوند

خودروهای آیتو با کمک هواوی به سیستم گارد هوشمند و دستیار پارک مجهز می‌شوند

به تازگی و در یک به‌روزرسانی فریم‌ورک سیستم عامل، خودروهای آیتو هواوی به 2 قابلیت ارزشمند “حفاظت هوشمند” و “دستیار پارک” دسترسی پیدا کردند. اما این دو قابلیت، چه خدماتی را به رانندگان خودروهای Aito ارائه می‌دهند؟ با ما همراه باشید.

فعال سازی استفاده از چند حساب در واتساپ [+ آموزش]

فعال سازی استفاده از چند حساب در واتساپ [+ آموزش]

پیش از این واتساپ به شما این امکان را می‌داد که از یک حساب کاربری در چندین گوشی هوشمند استفاده کنید، اما اکنون با نسخه جدید این اپلیکیشن می‌توانید از دو حساب مختلف در یک گوشی هوشمند اندرویدی استفاده کنید.

آیفون تصویری دو پنل چیست و سیم‌ کشی آن چگونه است؟

آیفون تصویری دو پنل چیست و سیم‌ کشی آن چگونه است؟

آیفون‌ های تصویری دو پنل چه ویژگی هایی دارند و سیم‌ کشی آنها چگونه انجام می‌ شود؟ در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ های آیفون تصویری دو پنل و فرآیند سیم‌ کشی آن خواهیم پرداخت.

اپل در حال کار بر روی آیپد ایر 12.9 اینچی است

اپل در حال کار بر روی آیپد ایر 12.9 اینچی است

تمام مدل‌های آی پد ایر که اپل تاکنون معرفی کرده است، با نمایشگرهای کوچک‌تر از 11 عرضه شده‌اند با این حال، دیجی‌تایمز ادعا می‌کند که این غول فناوری کوپرتینویی اکنون در حال کار بر روی یک آیپد ایر بزرگ‌تر با صفحه نمایش 12.9 اینچی است.

همکاری شرکت وان پلاس و BOE در ساخت نمایشگر گوشی با روشنایی ۳۰۰۰ نیت

همکاری شرکت وان پلاس و BOE در ساخت نمایشگر گوشی با روشنایی 3000 نیتی!

گزارشاتی که به‌تازگی منتشر شده‌اند از احتمال همکاری میان دو شرکت وان‌پلاس و BOE جهت ساخت یک گوشی با نمایشگری با حداکثر روشنایی 3000 نیتی خبر می‌دهند. با اِروتِک همراه باشید تا جزئیات این گزارشات جدید پیرامون صفحه‌نمایش مشترک وان‌پلاس و BOE را بررسی کنیم.

بررسی مشخصات آیفون ۱۵ پرو

با بهترین گوشی آیفون تجربه های خوبی کسب کنید! بررسی مشخصات آیفون ۱۵ پرو

آیفون ۱۵ پرو یکی از بهترین گوشی‌های آیفونی است که تاکنون معرفی‌شده است. این گوشی با ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد بالا، می‌تواند تجربه‌های خوبی را برای کاربران فراهم کند. در این مقاله، به بررسی مشخصات آیفون ۱۵ پرو می‌پردازیم تا ببینیم این گوشی چه قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد.

پخش زنده چلسی و آرسنال - شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده شفیلد یونایتد و منچستر یونایتد – شنبه 29 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های شفیلد یونایتد و منچستر یونایتد در سری مسابقات لیگ برتر انگلیس امروز دوشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 22:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این مسابقه به‌صورت زنده می‌توانید از لینک زیر استفاده نمائید.

پخش زنده نیس و مارسی - شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده نیس و مارسی – شنبه 29 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم های نیس و مارسی در لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه)، امروز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 22:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این رقابت به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده سلتاویگو و اتلتیکو مادرید - شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده سلتاویگو و اتلتیکو مادرید – شنبه 29 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های سلتاویگو و اتلتیکو مادرید در سری مسابقات لالیگا اسپانیا امروز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 22:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال فاینورد و ویتسه - شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده فوتبال فاینورد و ویتسه – شنبه 29 مهر 1402

دیدار بین تیم‌های فاینورد و ویتسه در سری مسابقات لیگ هلند امروز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 22:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده ساسولو و لاتزیو - امروز شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده ساسولو و لاتزیو – امروز شنبه 29 مهر 1402

دیدار بین تیم‌های ساسولو و لاتزیو در سری مسابقات سری آ ایتالیا امروز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 22:15 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال الاهلی و الوحده - امروز شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده فوتبال الاهلی و الوحده – امروز شنبه 29 مهر 1402

دیدار بین تیم‌های الاهلی و الوحده در سری مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان امروز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. برای مشاهده این رقابت به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده چلسی و آرسنال - شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده چلسی و آرسنال – شنبه 29 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های چلسی و آرسنال در سری مسابقات لیگ برتر انگلیس امروز دوشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 20:00 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این مسابقه به‌صورت زنده می‌توانید از لینک زیر استفاده نمائید.

پخش زنده سویا و رئال مادرید - شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده سویا و رئال مادرید – شنبه 29 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های سویا و رئال مادرید در سری مسابقات لالیگا اسپانیا امروز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 20:00 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده ماینتس و بایرن مونیخ - امروز شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده ماینتس و بایرن مونیخ – امروز شنبه 29 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های ماینتس و بایرن مونیخ در سری مسابقات بوندس لیگا آلمان امروز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 20:00 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این مسابقه به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده گالاتاسرای و بشیکتاش - شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده گالاتاسرای و بشیکتاش – شنبه 29 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های گالاتاسرای و بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه امروز دوشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت 19:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

29 مهر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه