Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

همکاری شرکت وان پلاس و BOE در ساخت نمایشگر گوشی با روشنایی ۳۰۰۰ نیت

همکاری شرکت وان پلاس و BOE در ساخت نمایشگر گوشی با روشنایی 3000 نیتی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گزارشاتی که به‌تازگی منتشر شده‌اند از احتمال همکاری میان دو شرکت وان‌پلاس و BOE جهت ساخت یک گوشی با نمایشگری با حداکثر روشنایی 3000 نیتی خبر می‌دهند. با اِروتِک همراه باشید تا جزئیات این گزارشات جدید پیرامون صفحه‌نمایش مشترک وان‌پلاس و BOE را بررسی کنیم.

گوشی وان پلاس اوپن (OnePlus Open) به‌تازگی به عنوان اولین محصول وان پلاس با یک نمایشگر تاشو معرفی شده و هم‌اکنون این کمپانی چینی در حال آماده کردن مقدمات لازم جهت رونمایی از دستگاه بزرگ بعدی خود در زمینه‌ی فناوری صفحه‌نمایش است. این شرکت اخیراً نیز در یکی از پست‌های تبلیغاتی خود به یک عصر و طلوعی جدید برای نمایشگرهای چینی در تاریخ ۲ آبان (۲۴ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی) اشاره داشت. این همان تاریخی است که وان‌پلاس همراه با کمپانی مادرش، اوپو (Oppo)، از یک نمایشگر جدید تولیدشده توسط شرکت BOE رونمایی خواهند کرد.

همکاری شرکت وان پلاس و BOE در ساخت نمایشگر گوشی با روشنایی ۳۰۰۰ نیت

طبق گزارشات اکانت Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، این پنل جدید قرار است به‌طرزی استثنایی روشن باشد و وضوح تصویری ۱۴۴۰ پیکسلی و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیتی را ارائه دهد. این در حالی است که پنل‌های با وضوح تصویری ۱۲۲۰ پیکسلی نیز حتی فراتر از این آستانه‌ی استثنایی و چشم‌گیر عمل خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های اقتصادی و پایین رده نوکیا C110 و C300 معرفی شدند

به گفته‌ی وان‌پلاس، گوشی اوپن این کمپانی می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت برسد و نقطه‌ی اوج ۲۸۰۰ نیتی را ثبت کند. با این حال، در تست‌های انجام‌شده مشخص گردید که بالاترین حد روشنایی گوشی وان پلاس اوپن کمی پایین‌تر از عددی است که این شرکت پیش از این اعلام کرده بود.

پنل جدیدی که حاصل همکاری دو شرکت وان پلاس و BOE است، علاوه بر پشتیبانی از جریان مستقیم تک‌پالسی (Single Pulse DC)، از تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتزی نیز پشتیبانی خواهد کرد که نسبت به پنل‌های ۱۴۴۰ هرتزی فعلی بهبود قابل توجه‌ای به حساب می‌آید.

همکاری شرکت وان پلاس و BOE در ساخت نمایشگر گوشی با روشنایی ۳۰۰۰ نیت

این رونمایی در همان روزی انجام خواهد شد که کوالکام قصد رونمایی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ را دارد. احتمال اینکه گوشی وان پلاس 12 از این تراشه‌ی جدید کمپانی کوالکام و صفحه‌نمایش تولیدی BOE استفاده کند نیز بالا تلقی می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>