Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رویداد Unpacked بعدی سامسونگ در 10 جولای برگزار خواهد شد

رویداد آنپکد بعدی سامسونگ 20 تیر برگزار خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه در چند هفته گذشته شایعات بسیار زیادی حول زمان برگزاری رویداد آنپکد (Unpacked) بعدی سامسونگ منتشر شده است، روز گذشته برخی از منابع مطلع از زمان و محل برگزاری احتمالی این رویداد پرده برداشتند. شایعات جدید حاکی از آنند که سامسونگ در پی آن است که رویداد آنپکد بعدی خود را در تاریخ 10 جولای (20 تیر) و در شهر پاریس برگزار کند. این در حالی است که پاریس در تابستان امسال میزبان بازی‌های المپیک تابستانی است و با توجه به حضور سامسونگ به عنوان یکی از اصلی‌ترین حامیان مالی این مسابقات، برگزاری این رویداد در شهر پاریس به منزله یک تصمیم‌گیری استراتژیک از سمت سامسونگ تلقی می‌شود.

رویداد Unpacked بعدی سامسونگ در 10 جولای برگزار خواهد شد

به طور کلی، انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد آنپکد بعدی خود از “گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فلیپ 6 (احتمالاً به همراه یک نسخه ارزان‌قیمت FE از این سری) و گلکسی زد فولد 6 (احتمالاً به همراه نسخه‌های اولترا یا FE از این سری)”، “ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 7“، حداقل “یک مدل ایرباد جدید” و “حلقه هوشمند گلکسی رینگ” رونمایی کند.

با این حال از آنجایی که تمامی این اطلاعات در حد حدس و گمان بوده و تا 10 جولای نیز زمان زیادی باقی مانده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ جدول زمانی برگزاری این رویداد و رونمایی از محصولات جدید خود را تغییر دهد.

همچنین مطالعه کنید
اینفینیکس فناوری چرم نورپردازی شده سه بعدی خود را معرفی کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>