Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ فاش شد

مشخصات کلیدی گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حساب کاربری “_TheGalox” در شبکه اجتماعی X، به‌تازگی برخی از مشخصات کلیدی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در حالیکه سال گذشته سامسونگ با درنظرگیری یک صفحه نمایش خارجی 3.4 اینچی برای گلکسی زد فلیپ 5، که به‌طرز قابل‌توجهی از صفحات نمایش 1.9 اینچی گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فلیپ 4 بزرگ‌تر بود، صفحات نمایش سری گلکسی زد فلیپ خود را ارتقاء داد اما اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ در تلاش است صفحه نمایش جدیدترین مدل از سری گلکسی زد فلیپ خود را مجدداً ارتقاء دهد!

با استناد به مشخصات ارائه‌شده در این پست افشاگری گلکسی زد فلیپ 6 به صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به مدل پیش از خود مجهز خواهد شد و از یک صفحه نمایش خارجی 3.9 اینچی بهره خواهد برد. علاوه بر این، حساب کاربری “_TheGalox” مدعی است سامسونگ قصد دارد با به‌کارگیری از محافظ گوریلا گلس آرمور (Gorilla Glass Armor) از صفحه نمایش خارجی این دستگاه حفاظتی تمام‌جانبه به عمل آورد!

با استناد به شایعات فعلی، انتظار می‌رود گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 با صفحه‌نمایش اصلی 6.7 اینچی دارای لولا و طراحی داخلی بهبود یافته و محفظه خنک‌کننده بزرگ‌تر به بازار معرفی شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود این گوشی تاشو به تراشه پرچم‌دار کمپانی کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 3) مجهز باشد و احتمالاً از رم دارای حداکثر ظرفیت 12 گیگابایتی پشتیبانی نماید. در صورت صحت این شایعات، این نخستین نوبتی است که سامسونگ ظرفیت رم بیشتر از 8 گیگابایت را برای گوشی‌های تاشو سری زد فلیپ خود در نظر می‌گیرد.

با استناد به این افشاگری، قاب پشتی گلکسی زد فلیپ 6 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض (اولترا واید) 12 مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود این دستگاه باتری 3600 میلی‌آمپری نسل پیش از خود را به ارث نبرد و به یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد.

همچنین مطالعه کنید
کسب امتیاز پایین دوربین‌های وان‌پلاس 10 پرو در بنچمارک DxOMark

همچنین، به ادعای “_TheGalox” سامسونگ قصد دارد “قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و وصله‌های امنیتی 7 ساله” سری گلکسی S24 خود را برای جدیدترین گوشی تاشو خود نیز ارائه دهد. انتظار می‌رود سامسونگ، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 را در کنار “گوشی تاشو گلکسی فولد 6 و حلقه هوشمند گلکسی رینگ” در رویداد Galaxy Unpacked ماه جولای رونمایی کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>