Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 سامسونگ احتمالاً به قاب تیتانیومی مجهز خواهد شد!

اولین گوشی تاشو با قاب تیتانیومی؛ احتمالاً گلکسی زد فولد 6 سامسونگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ همواره بر روی اصلاح و بهبود لاین گوشی‌های تاشو خود مُصِر بوده و تلاش کرده است تا هر ساله جدیدترین گوشی‌های متعلق به سری زد فولد و زد فلیپ خود را نسبت به مدل‌های پیشین ارتقاء دهد. در این میان حساب کاربری Revegnus (افشاگر تکنولوژی)، ضمن انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) از احتمال تجهیز گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 به قاب تیتانیومی خبر داده است. در صورت صحت این گمانه‌زنی، گلکسی زد فولد 6 به عنوان اولین گوشی تاشو مجهز به قاب تیتانیومی در جهان لقب خواهد گرفت. اما چرا سازندگان بزرگ قاب تیتانیومی را برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود بر می‌گزینند؟

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 سامسونگ احتمالاً به قاب تیتانیومی مجهز خواهد شد!

در حالت کلی تیتانیوم نسبت به آلومینیوم (مورد استفاده در قاب اغلب گوشی‌های هوشمند) به‌طرز قابل توجهی سبک‌تر است و در عین حال نسبت استحکام به وزن فوق‌العاده بالاتری را نیز ارائه می‌دهد. “سبک بودن تیتانیوم” در گوشی‌های تاشو که شاخص «وزن» دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، می‌تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر این، مقاومت بالای تیتانیوم در برابر خراش و فرورفتگی می‌تواند بر میزان دوام و استحکام گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشد. علاوه بر مزایای ذکرشده، بی‌راه نیست اگر بگوییم تیتانیوم از لحاظ ظاهری به مراتب زیبا و لوکس‌تر از آلومینیوم است و به‌کارگیری از آن می‌تواند به جلوه ظاهری هر چه بهتر یک دستگاه پرچم‌دار کمک کند.

البته، شایعات حول محور گلکسی زد فولد 6 تنها به احتمال به‌کارگیری از قاب تیتانیومی محدود نمی‌ماند. با استناد به گزارشات منتشرشده انتظار می‌رود سامسونگ تراشه پرچم‌دار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3، را در جدیدترین گوشی پرچم‌دار سری فولد خود تعبیه نماید. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر تجهیز این دستگاه به “یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند، لولای بازطراحی شده برای باز و بسته شدن آسان و نرم‌تر، محافظ گوریلا گلس آرمر مستحکم و باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی” به گوش می‌رسد. همچنین، با استناد به تصاویر رندر فاش‌شده از این گلکسی زد فولد 6، این دستگاه از طراحی جعبه‌ای‌شکل (مشابه با گلکسی S24 اولترا) بهره خواهد برد.

همچنین مطالعه کنید
پتنت گوشی هوشمند مجهز به دوربین زیر نمایشگر ریلمی رویت شد

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 سامسونگ احتمالاً به قاب تیتانیومی مجهز خواهد شد!

در حالیکه سامسونگ تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با جدول زمانی رونمایی از گلکسی زد فولد 6 را ارائه نکرده است، انتظار می‌رود این دستگاه به همراه گلکسی زد فلیپ 6 در اواسط ماه جولای سال جاری میلادی (اواخر تیرماه 1403) به بازار معرفی شود.

همچنین شایعاتی مبنی بر تلاش سامسونگ برای توسعه یک نسخه ارزان‌قیمت‌تر از گلکسی فولد 6 نیز وجود دارد. با استناد به این شایعات این مدل ارزان‌قیمت در بازه زمانی نزدیک به رونمایی اپل از گوشی‌های سری آیفون 16، رونمایی خواهد شد. در حالیکه جزئیات چندان زیادی در رابطه با مشخصات کلیدی این مدل فاش نشده است، اما به ادعای برخی از افشاگران این دستگاه احتمالاً از طراحی باریک‌تری نسبت به سری فولد برخوردار است و از قلم لمسی پشتیبانی نخواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>