Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دیروز روز سامسونگ بود! این کمپانی روز گذشته از مجموعه‌ای از محصولات جدید و گوشی‌های تاشو در رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) آگوست 2022 خود رونمایی کرد. در این رویداد، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4، گلکسی بادز 2 پرو و سری گلکسی واچ 5 معرفی شدند. در این بخش، گزارشی کوتاه از این رویداد ارائه شده است. با اروتک همراه باشید.

برای گوشی‌های تاشو سامسونگ، از نظر ظاهری نسبت به سال گذشته جهش قابل‌توجهی نداریم، اما این کمپانی چندین به‌روزرسانی قابل‌توجه را در بخش دوربین‌ها و عمر باتری اضافه کرده است. سامسونگ روز گذشته علاوه بر گوشی‌های تاشو، از جدیدترین و پیشرفته‌ترین هدفون‌ بی‌سیم خود به همراه گلکسی واچ 5 پرو نیز رونمایی کرد.

گلکسی زد فلیپ 4

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

اگر شما از طرفداران گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 نیستید، شاید این بخش برای شما چندان جذاب نباشد. با این حال، برای کسانی که به این تاشوی منحصر‌به‌فرد علاقه‌مند هستند، سامسونگ چند به‌روزرسانی جدید را به ارمغان آورده است.

با گلکسی زد فلیپ 4 که به‌تازگی بهبود‌یافته، سامسونگ موفق شده است فاصله بین صفحه‌نمایش و قاب گوشی را باریک‌تر کند. در نمایشگر این گوشی، از “شیشه” مقاوم‌تری نسبت به نسل قبلی استفاده شده است، اما این شیشه از نوع گوریلا گلس ویکتوس نیست. شاید بزرگترین ارتقایی که فلیپ 3 به شدت به آن نیاز داشت، ارتقا در بخش باتری بود. سامسونگ در زد فلیپ 4 جدید از یک باتری بزرگ 3700 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده است که به نظر می‌رسد عمر باتری بسیار بهتری را نسبت به گزینه 3000 میلی‌آمپر ساعتی سال گذشته ارائه دهد.

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

متأسفانه، علی‌رغم شایعات در مورد نمایشگر بیرونی بزرگتر که یکی از شکایات کاربران از نسخه سال گذشته بود، در این بخش ارتقایی رخ نداده است. در فلیپ 4 ما همچنان با همان نمایشگر 1.9 اینچی مواجه هستیم، اما گزینه‌های جدید و کنترل‌های سفارشی‌سازی برای آن اضافه شده است. خوشبختانه در بخش چیپست، سامسونگ از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کرده که به همراه 8 گیگابایت رم و چندین گزینه فضای ذخیره‌سازی مختلف (128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی) در دسترس خواهد بود.

دیگر بخش‌های این تاشوی جدید مانند دوربین‌ها هیچ‌گونه تغییری نسبت به سال گذشته نداشته و سامسونگ به همان دوربین‌های 12 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی سلفی قبلی اکتفا کرده است.

قیمت گلکسی زد فلیپ 4 مانند نسل قبلی خود از 999 دلار شروع می‌شود به به نسبت فضای ذخیره‌سازی بیشتر، قیمت آن افزایش می‌یابد.

گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

سال گذشته، گلکسی واچ 4، جهشی بزرگ برای نسل ساعت‌های هوشمند سامسونگ بود. با اجرای آخرین سیستم‌عامل Wear OS با مشارکت گوگل، سامسونگ و فیت بیت، این پوشیدنی حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. اما برای سال 2022، سامسونگ ساعت گلکسی واچ 5 جدید را با طراحی ظریف، صفحه‌نمایش شیشه‌ای یاقوت کبود مقاوم برای مقاومت در برابر سایش، عمر باتری یک روزه و بسیاری از رنگ‌ها و گزینه‌های نوارهای مختلف، ارائه کرده است.

با سری گلکسی واچ 5، سامسونگ قاب چرخشی موردعلاقه طرفداران را کنار گذاشته و به جلوی آن طراحی تمیزتر و ظریفی‌تری داده است. در قلب این ساعت، پردازنده، مشخصات و نرم‌افزار یکسانی را نسبت به نسل قبلی دریافت می‌کنیم، اما سامسونگ عمر باتری را در هر سه مدل افزایش داده است.

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

این سری دارای یک نسخه 40 میلی‌متری، یک نسخه 44 میلی‌متری و یک نسخه کاملا جدید 45 میلی‌متری با نام گلکسی واچ 5 پرو است. باتری گلکسی واچ 5 پرو، 60 درصد بزرگ‌تر از گلکسی واچ 4 است.

ساعت‌های جدید سامسونگ دارای تعداد زیادی نرم‌افزار جدید برای استفاده از گزینه‌های سلامت و تناسب اندام، حسگر BioActive و سنسور دمای مادون قرمز جدید برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر هستند. علاوه بر این، پنل پایینی دارای سطح بزرگتری است که همه چیز را از ردیابی خواب گرفته تا کنترل ECG، قابل اعتمادتر از گزینه‌های قبلی گلکسی واچ می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
حفره ناچ نسل‌های بعدی آیفون چه تغییری خواهد کرد؟

گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو برای پیش‌خرید در دسترس هستند و تاریخ عرضه آن برای 26 آگوست (4 شهریور) تعیین شده است. گلکسی واچ 5 کوچکتر، 279.99 دلار برای نسخه بلوتوث و 329.99 دلار برای LTE قیمت‌گذاری شده است. گلکسی واچ 5 پرو جدید با برچسب قیمت 449 دلاری عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فولد 4

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

پرچمدار اصلی این رویداد سامسونگ، قطعاً گلکسی زد فولد 4 است که امسال با دو گزینه قلم S-Pen کار می‌کند. با توجه به اینکه دیگر دستگاه‌های سری گلکسی نوت وجود ندارند، فولد 4 باید جور آن‌ها را نیز به دوش بکشد.

سامسونگ هرساله به بهبود چشمگیر سری فولد خود ادامه می‌دهد، این در حالی است که این کمپانی معمولاً ظاهر و طراحی کلی این سری را عمدتاً بدون تغییر نگه می‌دارد. البته تفاوت‌های ظاهری ظریفی در زد فولد 4 نسبت به نسل قبلی وجود دارد، اما بیشتر تغییرات در پرچمدار تاشوی سامسونگ، در قلب آن اتفاق می‌افتد، جایی که در آن، این کمپانی سخت‌افزارها را بهبود داده و بیشتر مشکلات مدل‌های قبلی را برطرف می‌کند.

جدیدترین تاشوی بازار، دارای صفحه‌نمایشی عریض‌تر، شکاف‌های کوچک‌تر در لولا و نمایشگر ارتقایافته‌ای است که به‌نظر می‌رسد بادوام‌تر از نسل قبلی باشد، در نهایت، دوربین‌های جدید این پرچم‌دار، مطابق با قیمت دیوانه‌کننده 1799 دلاری آن شده است و البته، هنوز هم در برابر آب مقاوم است.

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

وقتی صحبت از دوربین‌ها می‌شود، این مهم‌ترین جهش در نسخه جدید است. سامسونگ دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی فولد 3 را کنار گذاشته و یک دوربین اصلی قدرتمند جدید 50 مگاپیکسلی را برای گلکسی زد فولد 4 جدید به کار گرفته است. علاوه بر این، همان سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی روی نمایشگر خارجی وجود دارد. البته هنوز هم یک دوربین 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر، برای تماس‌های ویدیویی در نمایشگر اصلی وجود دارد.

تراشه گلکسی زد فولد 4 به جدیدترین و قدرتمند‌ترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ارتقا یافته است، بنابراین از این پرچمدار حتی از گلکسی S22 اولترا نیز قدرتمندتر خواهد بود. این چیپست قوی با یک رم 12 گیگابایتی و سه گزینه حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی جفت می‌شود.

گلکسی زد فولد 4 اکنون با دو قلم S Pen Fold Edition و S Pen Pro سازگار است، اما این قلم‌ها تنها روی نمایشگر داخلی کار می‌کنند.

پیش‌سفارش‌های گلکسی زد فولد 4 با قیمتی 1799 دلاری آغاز شده است. اما ما هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این گوشی دریافت نکرده‌ایم.

گلکسی بادز 2 پرو

چه محصولاتی در رویداد گلکسی آنپکد روز گذشته سامسونگ معرفی شدند؟

در نهایت، سامسونگ از یک جفت هدفون بی‌سیم جدید با قابلیت‌های زیاد رونمایی کرد. گلکسی بادز 2 پرو جدید، 15 درصد کوچکتر از نسل قبلی است اما صدای بهبود‌یافته و عمر باتری بیشتری را ارائه می‌دهد. این بدان معناست که آن‌ها راحت‌تر هستند، صدای بهتری دارند و به‌نظر می‌رسد بتوانند بهترین تجربه هدفون‌های سامسونگ را تا به امروز ارائه دهند.

به طور خاص، بادز 2 پرو جدید به جای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نسخه‌های قبلی، به قابلیت “حذف نویز فعال هوشمند” مجهز شده است که می‌تواند به جلوگیری از نویزها، بیشتر از همیشه کمک کند.

در حالیکه بادز 2 پرو با قیمت نسبتاً بالای 230 دلاری به فروش می‌رسد، اما کاربران در این نسخه، صدای بهبودیافته‌ی 24 بیتی را با قابلیت Hi-Fi، “صدای فضایی” 360 درجه‌ای، حذف هوشمند نویز فعال و تناسب ایمن‌تر دریافت می‌کنند.

سامسونگ می‌گوید گلکسی بادز 2 پرو با ANC روشن، 5 ساعت عمر باتری یا 8 ساعت توانایی گوش دادن با ANC غیرفعال را خواهد داشت. خوشبختانه، کیس شارژ امسال دارای باتری بزرگتر 500 میلی‌آمپر ساعتی است که برای شما 20 ساعت گوش دادن با ANC روشن یا 30 ساعت بدون ANC را فراهم می‌کند.

مانند محصولات دیگری که امروز معرفی شدند، گلکسی بادز 2 پرو هم اکنون در رنگ‌های بنفش بورا، سفید یا گرافیتی با قیمت 229 دلاری برای پیش‌سفارش در دسترس است و در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) ارسال آن آغاز می‌شود.

منبع: Reviewgeek

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>