Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ به بیرون درز کرد

مشخصات گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه بیشتر تبلیغات پیرامون رویداد آتی Galaxy Unpacked سامسونگ، به‌طور قابل درکی حول محور گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 متمرکز است، اما ظاهراً این کمپانی محصولات بیشتری را روی صحنه این رویداد معرفی خواهد کرد. یکی از گجت‌های جدید موردانتظار، یک جفت هدفون بی‌سیم پرچم‌دار جدید است. اکنون نیز وب‌سایت WinFuture، تصویری رسمی از گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) و همچنین مشخصات دقیق آن را منتشر کرده است.

مشخصات گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ به بیرون درز کرد

در این تصویر گلکسی بادز 2 پرو در رنگ خاکستری نشان داده شده است و ظاهری کاملاً شبیه به بادز پرو اصلی داشته، اگرچه برخلاف آن، روکشی تقریباً مات دارد. مشخصات فاش‌شده این هدفون، حاکی از درایورهای 10 میلی‌متری، اتصال بلوتوث 5.3 و میکروفون‌های متعدد در هر جوانه برای دریافت بهینه صدا و حذف نویز است. انتظار می‌رود سامسونگ، ویژگی “حذف نویز فعال هوشمند” که بسیار بیشتر از مدل‌های قدیمی گلکسی بادز از نویز بیرونی جلوگیری می‌کند را در این نسخه ارائه دهد.

گفته می‌شود که گلکسی بادز 2 پرو صدای 360 درجه را برای تجربه همه‌جانبه‌تر در برنامه‌های پشتیبانی‌شده و دریافت صدای HD برای تماس‌های واضح‌تر را به ارمغان می‌آورد. این منبع همچنین به رتبه IPX7 مانند گلکسی بادز پرو اصلی اشاره می‌کند که غوطه‌ور شدن در آب را تا ارتفاع 1 متر به مدت نیم ساعت پوشش می‌دهد. عمر باتری جوانه‌ها، 8 ساعت پخش با یک بار شارژ و تا 29 ساعت به لطف قاب شارژ است. این کیس می‌تواند به‌صورت بی‌سیم و همچنین از طریق درگاه USB-C خود شارژ شود.

همچنین مطالعه کنید
ساعت‌های سری 8 اپل ممکن است به سنسور دمای بدن مجهز شوند

این گزارش مدعی است که بادز 2 پرو از 26 آگوست (4 شهریور) به‌فروش می‌رسد. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط WinFuture، این پوشیدنی جدید سامسونگ در رنگ‌های خاکستری، سفید و بنفش بورا با قیمت خرده‌فروشی 229 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>