Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم ضد تقلب به‌زودی به بازی Halo Infinite اضافه می‌شود

سیستم ضد تقلب به‌زودی به بازی Halo Infinite اضافه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (343Industries) به‌طور رسمی اعلام کرد که آپدیت جدید بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۴ (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی یک بازنگری کلی در شبکه‌ی اینترنتی بازی که از خواسته‌های موردانتظار طرفداران این بازی بود را شامل می‌شود و مشکلاتی مانند عدم همگام‌سازی یا تیر خوردن بازیکنان در گوشه‌ها را برطرف خواهد کرد.

این آپدیت همچنین سیستم ضدتقلب ایزی آنتی-چیت (Easy Anti-Cheat) را به بازی اضافه می‌کند تا توسعه‌دهندگان Halo Infinite در مقابله با افراد متقلب کار آسان‌تری داشته باشند. استودیوی ۳۴۳ اینداستریز درباره‌ی این سیستم توضیح داد:

«با آپدیت ماه مارس، قابلیت‌های تشخیص و اقدام ضدتقلب ما بهبود خواهد یافت تا امنیت کلی این بازی و توانایی ما در پاسخ به متقلبان بسیار افزایش یابد.»

اگر این موارد هم کافی نبود، بخش Squad Battle نیز تنوع پیدا خواهد کرد و هفت نقشه‌ی جدیدی که توسط طرفداران در حالت فورج (Forge) ساخته شده‌اند، به این بخش اضافه می‌شوند. این نقشه‌های جدید شامل منطقه‌ی Perdition از بازی Halo 4 و منطقه‌ی Timberland از بازی Halo: Combat Evolved هستند و بازیکنان همچنین می‌توانند به نقشه‌های کاملاً جدید زیر دسترسی داشته باشند:

  • Randezvous
  • Gyre
  • Harvest
  • Refuge
  • Behemoth
همچنین مطالعه کنید
بازی eFootball بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است!

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز قرار است جزئیات بیشتری از این آپدیت را در یک پست ویژه به اشتراک بگذارد. بازی Halo Infinite در حال حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس قابل تجربه است. این عنوان تا مدتی پیش از رویکرد انتشار محتوای فصلی پیروی می‌کرد و به‌روزرسانی‌های بزرگ آن در قالب محتواهای بزرگ فصلی منتشر می‌شدند. با این حال، سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا رویکرد Operation را جایگزین آپدیت‌های فصلی کنند و روند انتشار محتوا برای این بازی را تغییر دهند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>