جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
تبلت ویوو پد 3 و پد 3 پرو

افشای مشخصات تبلت های قدرتمند ویوو پد 3 و پد 3 پرو

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بر اساس گزارشات منتشرشده، ویوو قرار است به‌زودی طی رویدادی در چین، چندین دستگاه جدید خود را معرفی کند. از جمله محصولات موردانتظار می‌توان به گوشی‌های هوشمند سری ویوو ایکس فولد 3، گوشی هوشمند ویوو X100s و تبلت‌های ویوو پد 3 و پد 3 پرو اشاره کرد. اکنون، تبلت‌های جذاب این کمپانی با مشخصاتی پرچمدار مورد افشاگری قرار گرفته‌اند.

مدتی است که شایعات زیادی در مورد این تبلت‌ها به گوش می‌رسد. در بین این شایعات و گمانه‌زنی‌ها، اکانت Digitial Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعات جدیدی در مورد سری ویوو پد 3 به اشتراک گذاشته است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، ویوو پد 3 استاندارد دارای صفحه نمایش LCD است و با پردازنده جدید کوالکام SM8635 کار می‌کند. با وجود اینکه جزئیات دقیق پردازنده هنوز مبهم باقی‌مانده است، اما بر اساس اسم رمز آن می‌توان گفت که این تراشه احتمالاً به چیپست‌های سری 8 این کمپانی تعلق دارد.

مدل ویوو پد 3 و پد 3 پرو

همچنین DCS پیش از این، پیکربندی هسته مرکزی این پردازنده که شامل یک هسته ARM Cortex X4 با فرکانس 2.9 گیگاهرتزی همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 735 می‌شود را فاش کرده بود. طبق گزارشات، این پیکربندی توانسته است در بنچمارک آنتوتو به امتیاز قابل توجه 1.7 میلیون دست یابد، این امتیاز چیزی است که ما عادت کرده‎‌ایم در تراشه‌‎های سری 8 اسنپدراگون ببینیم. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که پردازنده این محصول می‌تواند یک نسخه لایت از اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد.

مشخصات ویوو پد 3 پرو

از سوی دیگر، انتظار می‌رود نسخه پرو این سری، دارای یک صفحه نمایش LCD با وضوح 3K باشد و از چیپست دایمنسیتی 9300 استفاده کند. علاوه بر این، اشاره شده است که پد 3 پرو از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که پد 3 ممکن است با سرعت شارژ 66 وات یا حتی کمتر عرضه شود چراکه یک تبلت ویوو با شماره مدل PA2473 اخیراً گواهینامه 3C چین را با شارژ 66 واتی دریافت کرده است. بنابراین نسخه استاندارد این سری ممکن است واقعاً با شارژ 66 واتی عرضه شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *