Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو ایکس فولد 3 به اسنپدراگون 8 نسل 2 و مدل پرو به نسل 3 مجهز خواهند بود

سری تاشو ویوو ایکس فولد 3 به تراشه های قدرتمند کوالکام مجهز خواهند بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق گزارش اخیر یکی از افشاگران، انتظار می‌رفت که گوشی ویوو ایکس فولد 3 (vivo X Fold3) به‌عنوان اولین گوشی تاشو مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 به بازارها راه پیدا کند. با این حال، افشاگر مذکور به‌تازگی توضیح داده است که ویوو ایکس فولد 3 پرو به تراشه‌ی جدید کوالکام مجهز خواهد شد و مدل استاندارد و غیرپرو ایکس فولد 3، از نسل قبلی این تراشه‌ی پرچمدار، یا اسنپ‌دراگون 8 نسل 2، بهره‌مند خواهد بود.

مدل پرو همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی برخوردار است. مدل استاندارد گوشی ویوو ایکس فولد 3 نیز از همین سیستم دوربین بهره می‌برد اما دوربین تله‌فوتو آن بدون بزرگ‌نمایی پریسکوپی در دسترس قرار می‌گیرد.

ویوو ایکس فولد 3 به اسنپدراگون 8 نسل 2 و مدل پرو به نسل 3 مجهز خواهند بود

 

ویوو ایکس فولد ۳ دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو خواهد بود که در این میان، دوربین تله‌فوتو قادر به ارائه‌ی زوم اپتیکال ۲ برابری است و زوم دیجیتالی آن نیز به ۴۰ برابر خواهد رسید. این گوشی همان طراحی نازک و بدنه‌ی سبکی که ویوو وعده داده بود را حفظ خواهد کرد تا به باریک‌ترین گوشی تاشو موجود در بازار تبدیل شود.

همچنین مطالعه کنید
افشای بخشی از مشخصات ویوو Y22 قبل از رونمایی رسمی با رویت در پایگاه داده گیک بنچ

انتظار می‌رود که ویوو این دو گوشی تاشو جدید را در ماه جاری میلادی عرضه کند. همچنین این احتمال وجود دارد که معرفی دو گوشی تاشو ویوو با تبلت‌های پد 3 و پد 3 پرو این کمپانی همزمان شود. با این حال، همچنان اطلاعاتی درباره‌ی این دو تبلت از سوی ویوو در دسترس قرار نگرفته است و باید منتظر اعلام تاریخ رونمایی رسمی از این محصولات بمانیم.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>