Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ رونمایی از گوشی های تاشو سری ویوو ایکس فولد 3 فاش شد

تاریخ رونمایی و جزییات گوشی های تاشو سری ویوو ایکس فولد 3 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در ماه گذشته شایعات و نشت‌های اطلاعاتی فراوانی حول گوشی‌های تاشو سری ویوو ایکس فولد 3 در فضای مجازی دست‌به‌دست شد. اکنون با استناد به یک پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته‌شده در پیام‌رسان ویبو، به نظر می‌رسد ویوو قصد دارد از جدیدترین سری گوشی‌های تاشو خود در ساعت 19 (به وقت محلی) روز 26 مارس (7 فرودین 1403) به صورت رسمی رونمایی کند.

در حالیکه پیش‌تر وجود یک “سِری” و عرضه “2 دستگاه” در این سری از لاین فولد گوشی‌های ویوو در لایه‌ای از ابهام قرار داشت، اما ویوو با انتشار پوستر تبلیغاتی، شایعات پیشین را تایید کرد. از این رو پیش‌بینی می‌شود این کمپانی در روز 26 مارس، از دو گوشی “ویوو ایکس فولد 3 (نسخه وانیلی/ استاندارد)” و “ویوو ایکس فولد 3 پرو” رونمایی کند.

این پوستر تبلیغاتی جزئیات موثقی را در رابطه با طراحی ظاهری سری ویوو ایکس فولد 3 را در اختیار ما قرار می‌دهد. با استناد به تصویر منتشرشده در این پوستر، ضخامت گوشی‌های سری ویوو ایکس فولد 3 کم است و جزیره دایره‌ای تعبیه‌شده در پنل پشتی، سه لنز دوربین از برند ZEISS و یک فلاش LED را در بر می‌گیرد.

همچنین با استناد به شایعات منتشرشده، ویوو ایکس فولد 3 و ویوو ایکس فولد 3 پرو، هر دو، دارای صفحه نمایش خارجی (اصلی) اولد 6.53 اینچی و صفحه نمایش داخلی اولد 8.03 اینچی هستند. علاوه بر این، گمان می‌رود هر دو دستگاه از استاندارد IPX8 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار) پشتیبانی کرده و در بخش احراز هویت بیومتریک به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک متکی باشند.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی گوشی پایین‌رده ردمی 10A را معرفی کرد

پیش‌بینی می‌شود نسخه وانیلی به تراشه “اسنپدراگون 8 نسل 2” کوالکام و نسخه پرو سری ویوو ایکس فولد 3 به تراشه پرچم‌دار کوالکام یعنی “اسنپدراگون 8 نسل 3” مجهز بوده و از رم حداکثر 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت پشتیبانی کنند. علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی‌های سری ویوو ایکس فولد 3 بر مبنای رابط کاربری OriginOS 4 (مبتنی بر اندروید 14) عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

همچنین با استناد به شایعات پیشین، ویوو ایکس فولد 3 دارای باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی و ویوو ایکس فولد 3 پرو دارای باتری بزرگ 5800 میلی‌آمپر ساعتی بوده و از شارژ سیمی با سرعت 120 واتی و شارژ بی‌سیم با سرعت 50 واتی پشتیبانی خواهند کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که تفاوت این دو نسخه تنها به موارد ذکرشده محدود نباشد و نسخه پرو از یک دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ نیز بهره ببرد.

منبع: Gsmarena | Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>