Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پیشرفته‌ترین کارخانه شیائومی با ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون گوشی پرچم‌دار رونمایی شد!

پیشرفته ترین کارخانه شیائومی برای تولید گوشی های پرچمدار رونمایی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته لی جون (بنیان‌گذار کمپانی شیائومی) با افتتاح رسمی کارخانه هوشمند شیائومی در منطقه چانگ‌پینگ شهر پکن از یک نقطه عطف حائز اهمیت برای این کمپانی رونمایی کرد. به ادعای شیائومی این کارخانه اولین مرکز تولید شیائومی در مقیاس بزرگ است که به یک خط تولید خودتوسعه‌یافته با ظرفیت تولید سالانه بیش از 10 میلیون گوشی هوشمند پرچم‌دار مجهز می‌باشد! با استناد به اظهارات لی جون، به نظر می‌رسد شیائومی پس از افتتاح این کارخانه با جهشی بزرگ به اهداف جاه‌طلبانه برای توسعه کارخانه‌های کاملاً هوشمند خود نزدیک‌تر می‌شود.

پیشرفته‌ترین کارخانه شیائومی با ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون گوشی پرچم‌دار رونمایی شد!

مراسم افتتاحیه رسمی کارخانه چانگ‌پینگ در حالی رخ داد که تمامی توجه‌ها به مراسم رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار این کمپانی، یعنی شیائومی 14 اولترا، در 22 فوریه (3 اسفند) معطوف بود. البته به گفته لی جون تمامی فناوری‌های نوآورانه استفاده‌شده در فرآیندهای توسعه “نسخه رنگی آبی فیروزه‌ای (Bay Blue) شیائومی 14” و “شیائومی 14 اولترا ” در همین کارخانه به تایید نهایی رسیده‌اند.

اما چه عواملی این کارخانه را به یک کارخانه منحصر به فرد بدل می‌کنند؟ این کارخانه نرخ چشمگیر 96.8 درصدی خودآموزی فرآیندهایی نظیر “تست قطعات” و “تجهیزات بسته‌بندی” و نرخ 100 درصدی بخش “نرم‌افزاری” را ارائه می‌دهد! این درجه از توسعه داخلی، خودکار و دیجیتالی‌سازی فرآیند “تولید محصولات” و “تصمیم‌گیری نهایی بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های بلادرنگ (Real-Time/ زمان واقعی)” را به همراه خواهد داشت. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت که این کارخانه قادر است تا به خودی خود “یاد” بگیرد، “تکامل” یابد و از “کیفیت و کارایی” هر بخش و محصولات تولید شده اطمینان حاصل نماید. در بخش زیر ویدیو تبلیغاتی کمپانی شیائومی برای کارخانه چانگ‌پینگ را مشاهده می‌کنید:

همچنین مطالعه کنید
نقشه گلبرگ هواوی با ویژگی‌های جدید و جذاب به‌روز می‌شود

با این حال جالب است بدانید که کارخانه چانگ پینگ اولین تلاش شیائومی برای توسعه خطوط تولید هوشمند نیست! اولین کارخانه هوشمند این شرکت در اواخر سال 2019 میلادی در منطقه ییژوانگ شهر پکن راه‌اندازی شد. با این حال، کارخانه چانگ پینگ از نظر مساحت 10 برابر بزرگ‌تر از کارخانه ییژوانگ است و یک خط تولید هوشمند نسل دوم برای گوشی‌های هوشمند را نیز در خود جای داده است. این خط تولید تمامی امور اعم از “نصب و آزمایش برد مدار، مونتاژ نهایی، بسته‌بندی و حمل و نقل” را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. در حال حاضر ارزش خروجی سالانه این کارخانه در حدود 60 میلیارد یوان تخمین زده می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>