Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رویکرد بی‌سابقه ویوو در عرضه گوشی‌های تاشو سری ویوو ایکس فولد 3!

رویکرد بی‌سابقه ویوو در عرضه گوشی‌های تاشو سری ویوو ایکس فولد 3!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به شایعات منتشرشده انتظار می‌رود کمپانی ویوو در سه ماهه اول سال میلادی جاری از سری گوشی‌های تاشو کتابی (تاشو عمودی) ویوو ایکس فولد 3 رونمایی کند. به‌تازگی نیز حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) در یک پست بر روی شبکه اجتماعی ویبو از اعمال یک ارتقاء بزرگ در این سری نسبت به ویوو ایکس فولد 2 (عرضه‌شده در ماه آوریل 2023) خبر داد.

به ادعای این منبع اطلاعاتی ویوو ایکس فولد 3 (نسخه وانیلی/ استاندارد) با شماره مدل “V2303A” و ویوو ایکس فولد 3 پرو با شماره مدل “V2337A” در مقایسه با نسل پیش از خود از “صفحه نمایش‌های دارای وضوح ارتقاء یافته، باتری‌های بزرگ‌تر” بهره برده و به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد هر دو دستگاه در فرم فاکتور سبک‌تر توسعه یافته و در نتیجه وزن کمتری نسبت به مدل‌های پیش از خود دارند.

بر اساس این افشاگری، ویوو ایکس فولد 3 پرو از یک “اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک تعبیه‌شده در لایه زیرین صفحه نمایش، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک دوربین تله فوتو (احتمالاً مجهز به لنز پریسکوپ)” بهره برده و باتری 5700 میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ بی‌سیم با سرعت 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر رندر گوشی Xperia 10 IV سونی منتشر شد؛ تکرار گذشته!

با این حال با استناد به گزارشات منتشرشده، کمپانی ویوو در توسعه نسخه وانیلی این سری بر روی قیمت مقرون به صرفه این دستگاه تمرکز داشته و از این رو انتظار نمی‌رود این گوشی تاشو از سخت‌افزارهای مشابه با برادر خود (نسخه پرو) بهره ببرد! به ادعای برخی افشاگران، ویوو ایکس فولد 3 به “تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5600 میلی‌آمپر ساعتی” بوده و به عنوان یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های تاشو کشور چین به بازار راه پیدا خواهد کرد.

در حالیکه ایده “عرضه یک نسخه ارزان‌قیمت” در سری‌های مختلف از گوشی‌های هوشمند به سرعت در حال رواج است، اتخاذ این رویکرد از سمت کمپانی‌های صاحب‌نام در توسعه و عرضه گوشی‌های تاشو کمی نادر است! در حالیکه در نگاه اول “وجود تنوع قیمتی، عرضه انواع مختلف برای بودجه‌های مالی متنوع و باز گذاشتن دست کاربر در انتخاب یک گوشی تاشو” رویکرد هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد، اما در صورت “عدم عرضه بین‌المللی” و محدود ماندن عرضه این دو دستگاه به “بازار چین” به نظر می‌رسد که اتخاذ این رویکرد از سمت ویوو موفقیت چندان چشمگیری را برای این کمپانی به همراه نخواهد داشت.

منبع: Gsmarena | Thetechoutlook

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>