Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی و تاریخ عرضه سری ویوو X فولد 3 و ویوو X100 اولترا فاش شد

افشای مشخصات کلیدی و تاریخ عرضه سری ویوو X فولد 3 و ویوو X100 اولترا

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود کمپانی ویوو با پایان تعطیلات جشنواره بهار چین و تا پیش از به پایان رسیدن سه ماهه اول سال جاری میلادی چند دستگاه جدید را روانه بازار کند. در نشت اطلاعاتی اخیر که توسط حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) بر روی پیام‌رسان ویبو صورت گرفته، این اکانت افشاگر ضمن اشاره به برخی از مشخصات کلیدی گوشی‌های تاشو سری ویوو X فولد 3 و گوشی هوشمند ویوو X100 اولترا، جزئیات بیشتری در رابطه با بازه زمانی رونمایی و عرضه این دو محصول را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

به ادعای حساب کاربری DCS، کمپانی ویوو از گوشی‌های تاشو سری ویوو X فولد 3 و تبلت ویوو پد 3 در ماه مارس (نیمه اسفند ماه یا اوایل فروردین) رونمایی خواهد کرد. با استناد به گزارشات پیشین، ویوو X فولد 3 (نسخه وانیلی/استاندارد) به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و ویوو X فولد 3 پرو به جدیدترین تراشه پرچم‌دار کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهند شد.

در حالیکه انتظار می‌رود نسخه وانیلی سری ویوو X فولد 3 نسبت به عضو دیگر خانواده خود با برچسب قیمتی ارزان‌تری به بازار عرضه شود، پیش‌بینی می‌شود نسخه پرو این سری به “حسگر اثر انگشت اولتراسونیک (تعبیه‌شده در زیر صفحه نمایش) و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی” مجهز باشد و از قابلیت “شارژ بی‌سیم” نیز پشتیبانی کند.

همچنین مطالعه کنید
تایید رسمی گزینه‌های رنگی گوشی Realme 8s 5G قبل از رونمایی در 9 سپتامبر (18 شهریور)

همچنین انتظار می‌رود تبلت ویوو پد 3 از یک صفحه نمایش 13 اینچی با وضوح 3K و تراشه دایمنسیتی 9300 کمپانی مدیاتک بهره ببرد و از شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی کند.

به ادعای دیجیتال چت استیشن، گوشی ویوو X100 اولترا پس از سری ویوو X فولد 3 و در سه ماهه دوم سال 2024 (ماه‌های آوریل یا می/ فروردین تا خرداد) به بازار معرفی خواهد شد.

با استناد به گزارشات پیشین، این دستگاه با “صفحه نمایش آمولد E7 سامسونگ، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و سیستم دوربین چهارگانه با محوریت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور LYT-900 کمپانی سونی)” به بازار عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی مجهز باشد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>