Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ احتمالاً با حاشیه های باریک در تابستان امسال رونمایی می‌شود

احتمال رونمایی از گلکسی S24 FE سامسونگ با حاشیه های باریک در تابستان امسال!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تنها نزدیک به ۶ ماه از عرضه‌ی گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ می‌گذرد اما اکنون اولین گمانه‌زنی‌ها و گزارشات پیرامون نسل بعدی آن، یعنی گلکسی S24 FE، آغاز شده است و ظاهراً این گوشی در ماه ژوئیه (حوالی تیر و مرداد) و شاید همزمان با نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ معرفی شود.

با توجه به اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط سایت The Elec، سامسونگ از مدتی پیش روند توسعه‌ی درایور نمایشگر گلکسی S24 FE را شروع کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالاً تولید انبوه این گوشی طی هفته‌های آینده آغاز خواهد شد و رونمایی رسمی از آن در تابستان امسال صورت خواهد گرفت.

از آن‌جایی که رویداد آنپکد (Unpacked) بعدی سامسونگ در هفته‌ی دوم ماه ژوئیه برگزار می‌شود، احتمال معرفی کامل این گوشی در بازه‌ی زمانی مذکور بسیار بالاست. علاوه‌ بر گلکسی S24 FE، انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 در این مراسم رونمایی شوند.

اگرچه هنوز تاریخ دقیق معرفی گلکسی S24 FE مشخص نیست، اما رونمایی از این گوشی در مقایسه با گلکسی S23 FE که در ماه اکتبر سال میلادی قبلی معرفی شد، بسیار زودتر انجام می‌شود. با این حال، سامسونگ از گوشی‌های گلکسی S24 خود نیز زودتر از معمول رونمایی کرد و رونمایی زودهنگام گلکسی S24 FE از این نظر آن‌قدرها غافلگیرکننده به شمار نمی‌رود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی ریلمی C67 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس رونمایی شد

گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ احتمالاً با حاشیه های باریک در تابستان امسال رونمایی می‌شود

در حال حاضر اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی S24 FE در دسترس قرار ندارد، اما این‌طور که گزارشات نشان داده‌اند، سامسونگ به‌قدری از کیفیت این گوشی مطمئن است که میلیون‌ها واحد از آن را تولید خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد که نمایشگر این گوشی از حاشیه‌های بسیار باریک‌تری نسبت به نسل قبلی خود بهره‌مند خواهد بود تا شبیه به مدل‌های استاندارد گلکسی S24 شود.

افزون‌ بر این موارد، می‌توان با اطمینان زیادی گفت که سامسونگ گوشی گلکسی S24 FE را به پردازنده‌ی سریع‌تری مجهز کرده است و حتی این احتمال وجود دارد که غول فناوری کره‌ای از تراشه‌ی اگزینوس 2400 موجود در گوشی‌های پرچم‌دار فعلی گلکسی یا تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 8s نسل 3 جدید استفاده کند. با این وجود، سامسونگ با انتخاب اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 می‌تواند هزینه‌های احتمالی را کاهش دهد.

جدا از تراشه‌‌ی این گوشی، گلکسی S24 FE از نظر ماژول دوربین و جنس فریم از سایر اعضای سری گلکسی S24 متمایز خواهد بود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد چه قیمتی برای این گوشی تعیین کند، اما صرفاً جهت مقایسه باید یادآور شد که گلکسی S23 FE در زمان عرضه ۵۹۹ دلار قیمت داشت و از آن زمان تاکنون بارها تخفیف خورده است.

منبع: NextPit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>