Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی وان پلاس 12 رکورد بنچمارک AnTuTu را شکست!

وان پلاس 12 رکورد بنچمارک آنتوتو را شکست؛ قدرتنمایی پیش از رونمایی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی وان پلاس 12 (OnePlus 12) به‌تازگی در بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) رؤیت و قبل از رونمایی رسمی، با امتیاز خیره‌کننده‌اش به قدرتمندترین گوشی جهان طبق معیارهای این بنچمارک تبدیل شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر با اِروتِک همراه باشید.

وان پلاس 12 که مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ است و از ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد، توانسته در بنچمارک آنتوتو به امتیاز کلی ۲,۳۳۳,۰۳۳ برسد که بالاترین امتیاز تاریخ این بنچمارک محسوب می‌شود!

با تفکیک کردن این امتیاز کلی به طبقه‌بندی‌های مختلف، باید خبر داد که این گوشی توانسته امتیاز ۵۳۳,۵۶۶ را در آزمایش پردازنده‌ی مرکزی، امتیاز ۹۰۴,۹۶۱ را در بخش پردازنده‌ی گرافیکی، امتیاز ۵۳۸,۵۱۱ را در آزمایش مربوط به حافظه و امتیاز ۳۵۵,۹۹۵ را در زمینه‌ی تجربه‌ی کاربری (UX) به ثبت برساند. خارج از تراشه‌ی پرچمدار این گوشی و رم و حافظه‌ی داخلی قابل توجه‌ی آن، این محصول دارای یک سیستم انتقال حرارت بزرگ VC هم است که به تراشه‌ی گوشی اجازه می‌دهد تا زیر فشار آزمایش‌هایی مانند بنچمارک آنتوتو سربلند بیرون بیاید و عملکردی بهتری را به نمایش بگذارد.

گوشی وان پلاس 12 رکورد بنچمارک AnTuTu را شکست!

کمپانی وان پلاس همچنین تأیید کرد که گوشی وان پلاس ۱۲ از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در کنار این قابلیت، گوشی هوشمند جدید وان پلاس توانایی ارائه‌ی کنترل‌های لمسی بهبودیافته‌تری نسبت به آیفون ۱۵ پرو را نیز دارد و وان پلاس این موضوع را با انتشار ویدیویی از آزمایش شبیه‌ساز باران به اثبات رسانده است. با این حال، این گوشی هنوز نتوانسته گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار را کسب کند.

گوشی وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) روانه‌ی بازارهای کشور چین خواهد شد و انتظار می‌رود که انتشار جهانی آن در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۳ بهمن ۱۴۰۲) آغاز شود.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات و تاریخ عرضه ردمی 11 فایوجی (Redmi 11 5G) شیائومی فاش شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>