Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی میزو 21 با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی میزو 21 با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته، کمپانی میزو از جدیدترین گوشی پرچم‌دار اندرویدی خود با نام “میزو 21” رونمایی کرد. این دستگاه که عنوان جایگزین میزو 20 به بازار معرفی شده، از جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 3) و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره می‌برد و از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این گوشی مدعی با اروتِک همراه باشید.

میزو 21 به “یک صفحه نمایش آمولد 6.55 اینچی با رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی خودکار 1100 نیتی” مجهز می‌باشد و حاشیه‌های 1.74 میلی‌متری جانبی و بالایی پنل آن، متقارن هستند.

این دستگاه از “تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، رم حداکثر 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی حداکثر 512 گیگابایتی” بهره می‌برد.

با حرکت به قاب پشتی دستگاه، طراحی حلقه‌ای دوربین‌های گوشی میزو 20 همچنان حفظ شده، اما سنسور اصلی با سنسور ایزوسل HP3 سامسونگ تعویض شده است. این سنسور 200 مگاپیکسلی خیره‌کننده، سنسوری 1/1.4 اینچی با دیافراگم f/1.69 است که از قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این در پایین دوربین اصلی، به ترتیب یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 13 مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره 5 مگاپیکسلی نیز به چشم می‌خورد. حلقه رنگی فلاش دوربین این دستگاه از نوع RGB است و کاربران می‌توانند رنگ و الگوی آن را برای نمایش اعلان‌ها (Notification) متناسب با سلیقه خود تغییر دهند.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کلیدی گوشی ردمی نوت 13R پرو به بیرون درز کرد

لازم به ذکر است، این گوشی هوشمند از استاندارد IP54 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) بهره می‌برد و به یک “باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی” نیز مجهز می‌باشد.

میزو 21 عملکرد خود را تحت سیستم عامل FlymeOS 10.5 (مبتنی بر اندروید 13) ارائه می‌دهد و از پلت‌فرم Flyme Auto پشتیبانی می‌کند. پلت‌فرم Flyme Auto یک سیستم آموزشی و سرگرمی متعلق به شرکت مادر میزو (Lynk & Co/زیرمجموعه کمپانی خودروسازی جیلی) است که برای نخستین بار در خودروهای شاسی‌بلند (SUV) الکتریکی 08 کمپانی لینک اند کو ارائه شد. به تازگی نیز، کمپانی میزو از رونمایی از یک خودرو الکتریکی تحت عنوان “میزو DreamCar” در سه ماهه اول سال 2024 میلادی خبر داد.

گوشی هوشمند میزو 21 در 4 گزینه رنگی “مشکی، آبی آسمانی، سبز روشن و سفید” از تاریخ 14 آذر (5 دسامبر) به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است، گزینه رنگی سفید این گوشی، از حاشیه‌های اطراف نمایشگر به رنگ سفید بهره می‌برد.

قیمت این دستگاه از 480 دلار برای پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” شروع می‌شود و به 565 دلار برای پیکربندی “رم 12 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی” منتهی می‌شود. کمپانی میزو، برای گوشی میزو 21 ضمانت 36 ماهه را وعده داده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>