Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای جزییات جدید از گوشی پرچمدار وان پلاس 12

افشای جزییات جدید از گوشی پرچمدار وان پلاس 12

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

احتمالاً زمان رونمایی از وان پلاس 12 (OnePlus 12) چندان نزدیک نباشد چراکه گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند وان پلاس به جای ارتقای اندک برای نسل جدید پرچمدار خود، بر روی ارتقای مناسب‌تر و بهینه و همچنین رونمایی در نیمه دوم سال جاری میلادی تمرکز کرده است. بر اساس یک گزارش جدید، نسخه چینی این دستگاه در دسامبر 2023 و نسخه گلوبال آن در سه ماهه اول سال 2024 میلادی عرضه خواهد شد. این گزارش علاوه بر تاریخ رونمایی به ارتقاهای این گوشی نیز اشاره کرده است.

شاید قابل توجه ترین ارتقا مربوط به بخش دوربین باشد. چراکه سنسور اصلی نسل قبلی با یک سنسور جدید جایگزین خواهد شد و امیدواریم شاهد یک شوتر 1 اینچی مانند اوپو فایند ایکس 6 پرو باشیم. این گزارش همچنین به یک لنز تله فوتو جدید اشاره می‌کند که نشان می‌دهد سنسور 32 مگاپیکسلی IMX709 RGBW سونی همچنان برای دوربین تله فوتو استفاده خواهد شد اما این بار با یک لنز بهبودیافته جفت خواهد شد. البته امیدواریم که در نسل جدید شاهد افزایش بیشتر زوم باشیم زیرا وان پلاس 11 (علی‌رغم کیفیت مطلوب تصاویر) دارای زوم 2 برابری غیرقابل‌توجه بود.

افشای جزییات جدید از گوشی پرچمدار وان پلاس 12

نمایشگر وان پلاس 12 نیز به پنل نسل بعدی ارتقا پیدا می‌کند. اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالاً این یک پنل اولد LTPO4 خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
سری جدید S22 باز هم مثل گذشته از فست‌شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند!

شایعه شده است که وان پلاس 12 از سرعت شارژ سریعتر (نسبت به سرعت شارژ 100 واتی در وان پلاس 11) و طراحی متقارن‌تر بهره می‌برد. البته مشخص نیست این طراحی متقارن‌تر دقیقاً چه معنایی دارد، اما شاید به جزیره دوربین در قاب پشتی اشاره دارد که احتمالاً در مرکز قرار خواهد گرفت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>