Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

BOE از صفحه نمایش LTPO اولد گوشی‌های وان پلاس 12 و ایس 3 رونمایی کرد

کمپانی BOE از صفحه نمایش LTPO اولد گوشی‌های وان پلاس 12 و ایس 3 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک در چین، کمپانی‌های BOE، وان پلاس و اوپو اطلاعات جدیدی را در رابطه با گوشی‌های بعدی وان پلاس فاش کردند. با استناد به اطلاعات مطرح شده در این نشست خبری، گوشی‌های وان پلاس 12 و وان پلاس ایس 3 همراه با جدیدترین صفحه‌نمایشگرهای LTPO اولد کمپانی BOE با نام “X1 Oriental Screen/صفحه نمایش آسیایی (شرقی) X1” به بازار معرفی می‌شوند.

گوشی وان پلاس 12 از صفحه نمایشی با رزولوشن “3168 در 1440 پیکسلی” و وان پلاس ایس 3 از صفحه نمایشی با رزولوشن “2772 در 1240 پیکسل” بهره می‌برد. علاوه بر این، کمپانی BOE مدعی است که صفحه نمایش هر دو گوشی، از حداکثر میزان روشنایی 2600 نیتی پشتیبانی می‌کند. ضمناً، نمایشگر X1 Oriental Screen هر دو دستگاه به تراشه نمایشگر P1 کمپانی اوپو مجهز خواهد شد. این نمایشگر‌های جدید OBE موفق به اخذ گواهینامه +A از دیسپلی میت (DisplayMate) شده‌اند و این مسئله بیانگر “روشنایی و دقت رنگ” استثنایی در صفحات نمایش گوشی‌های “وان پلاس 12 و ایس 3” می‌باشد.

نمایشگرهای LTPO اولد جدید کمپانی BOE از الگوریتم‌های “هایلایتینگ نور خورشید” و فناوری “کالیبراسیون تک پیکسلی” بهره می‌برند. این پیشرفت‌ها تضمین می‌کنند که هر زیرپیکسل به طور مستقل کالیبره می‌شود و در نتیجه رنگ‌های تصاویر به نمایش‌درآمده با دقت بیشتر و کالیبراسیون دانه‌بندی کمتر نشان داده خواهند شد.

علاوه بر این، کمپانی BOE مدعی است که این نمایشگرها، کاهش مصرف انرژی تا 13 درصد (نسبت به صفحات نمایش پیشین BOE) و طول عمر 2 برابری (نسبت به نمایشگرهای اولد کمپانی‌های رقیب) را به همراه خواهند داشت. علاوه بر این، پنل‌های LTPO اولد جدید OBE قابلیت‌های تنظیم نور به روش PWM (مدولاسیون پهنای پالس) با فرکانس بالاتر و فیلتر نور آبی را نیز ارائه خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید
افشای جزییاتی جدید از آنر 80 پرو پلاس: دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی سلفی!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>