Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ رونمایی شد

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حیطه طراحی و ساخت ساعت‌های هوشمند، سامسونگ، همواره یک قدم از اغلب تولیدکنندگان ساعت‌های دارای سیستم‌عامل Wear OS جلو‌تر است. در سال 2021 میلادی، سامسونگ اولین ساعت هوشمند دارای سیستم‌عامل Wear OS 3، یعنی سامسونگ گلکسی واچ سری 4 را به بازار عرضه نمود. اکنون، این شرکت قصد دارد تا این عملیات را در ساخت ساعت‌های هوشمند “گلکسی واچ 6” و “گلکسی واچ 6 کلاسیک” با استفاده از سیستم‌عامل Wear OS 4، مجدداً تکرار نماید.

به تازگی، رویداد Unpacked سامسونگ برگزار شد و در این رویداد، سامسونگ از برخی از فناوری‌های جدید و هیجان‌انگیز خود مانند: دو گوشی تاشو جدید سامسونگ با نام‌های “گلکسی زد فولد، گلکسی زد فلیپ 5 و ساعت‌های گلکسی واچ سری 6” را معرفی نمود. ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ به عنوان جانشین‌های گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو، با طیف وسیعی از تغییرات نسبت به ساعت‌های هوشمند پیشین سامسونگ یعنی سری 5 و تشابه دوباره به سری 4 به بازار عرضه خواهند شد.

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ همراه با سیستم عامل Wear OS 4 به بازار عرضه خواهد شد!

شاید، در نگاه اول به گلکسی واچ سری 6، بازگشتن یک ویژگی ظاهری قدیمی در طراحی این محصول، به چشم بخورد. در سال گذشته و در هنگام عرضه گلکسی واچ 5 پرو، سامسونگ در صدد آن بود تا حاشیه چرخان فیزیکی را از بین ببرد؛ اما این مسئله، با استقبال اکثر کاربران مواجه نشد. حالا، در طراحی گلکسی واچ سری 6، از ویژگی مورد علاقه کاربران یعنی”حاشیه چرخان فیزیکی” بهره گرفته شده است. گلکسی واچ 6 کلاسیک با حاشیه چرخان با قاب اصلی از جنس فولاد ضد‌زنگ و بند چرمی اکو، در تلاش است تا بیشترین میزان ممکن از احساس “خاص بودن” را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

گلکسی واچ 6 استاندارد با یک حاشیه لمسی با بدنه آلومینیومی و یک بند اسپرت، شاید همان ساعتی است که کاربران در چند نسل گذشته انتظار آن را می‌کشیدند. در حالت کلی، قاب گلکسی واچ سری 6، حدود 30 درصد نازک‌تر از سایر ساعت‌های هوشمند سامسونگ و حاشیه چرخشی به کار گرفته شده در گلکسی واچ 6 کلاسیک، 15 درصد نازک‌تر از ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک است.

همچنین مطالعه کنید
بی ام و از عینک هوشمند ConnectedRide برای دوچرخه سواران رونمایی کرد

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ همراه با سیستم عامل Wear OS 4 به بازار عرضه خواهد شد!

در طراحی هر دو ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک از تراشه “تگزینوس W930” بهره گرفته شده است. این مسئله به این معناست که امسال، اولین نوبتی است که سامسونگ در 2سال متوالی، از 2 تراشه سیلکیونی جدید و متفاوت در ساعت‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. شایسته ذکر است که در سال گذشته، سامسونگ در ساعت‌های گلکسی واچ سری 5 از تراشه‌ای یکسان با تراشه‌های استفاده شده در گلکسی واچ سری 4 (یعنی Exynos W920) بهره گرفت. به همین علت است که استفاده از تراشه اگزینوس W930 به عنوان یک تغییر چشم‌گیر در ساعت‌های سری 6 گلکسی واچ به شمار می‌رود.

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ همراه با سیستم عامل Wear OS 4 به بازار عرضه خواهد شد!

قرار است تا ساعت‌های گلکسی واچ 6 سامسونگ در اندازه‌های 40 میلی‌متر و 44 میلی‌متری و گلکسی واچ 6 کلاسیک در اندازه 43 میلی‌متر و سایز جدید و فوق‌العاده بزرگ 47 میلی‌متری؛ به بازار عرضه شوند. به غیر از ابعاد، هر دو مدل گلکسی واچ سری 6، از ویژگی‌های تقریباً یکسانی برخوردارند. به عنوان مثال، ساعت 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 در مقایسه با گلکسی واچ 6 کلاسیک 43 میلی‌متری از صفحه نمایشی 1.3 اینچی و باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی یکسانی بهره می‌برد. علاوه بر این، صفحه نمایش 1.5 اینچی و باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای هر دو ساعت گلکسی واچ 6 در اندازه 44 میلی‌متر و گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری یکسان می‌باشند.

گلکسی واچ سری 6 سامسونگ همراه با سیستم عامل Wear OS 4 به بازار عرضه خواهد شد!

هر دو مدل از سری 6 از گلکسی واچ‌های سامسونگ دارای رم 2 گیگا‌بایت و فضای ذخیره‌سازی 16 گیگا‌بایتی بهره می‌برند و توانسته‌اند تا رتبه 5ATM و گواهینامه‌های IP68 و MIL-STD-810H را به دست آورند. گفتنی است که هر دو مدل، بر مبنای جدید‌ترین و بهترین سیستم‌عامل ساعت هوشمند گوگل (یعنی سیستم‌عامل Wear OS 4)، عملکرد خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در نهایت، لازم به ذکر است که، قیمت ساعت 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 در حدود 299.99 دلار آمریکا و اندازه 43 میلی‌متری آن معادل با 329.99 دلار می‌باشد. ضمناً، گلکسی واچ 6 کلاسیک 44 میلی‌متری با قیمتی 329.99 و گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری با قیمت 429.99 دلار ، از تاریخ 11 آگوست به بعد، به فروش خواهند رسید.

منبع: HowToGeek

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>