Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 و هدفون ردمی بادز 5 پرو رونمایی شدند

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 و هدفون ردمی بادز 5 پرو معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته ردمی در کنار رونمایی از گوشی‌های سری ردمی K70، دو گجت پوشیدنی زیبا را نیز به علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی معرفی کرد. در این مطلب قصد داریم ساعت هوشمند ردمی واچ 4 و هدفون بی‌سیم ردمی بادز 5 پرو را به شما معرفی کنیم. با اِروتِک همراه باشید.

ساعت هوشمند ردمی واچ 4

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 (Redmi Watch 4) از یک “صفحه نمایش آمولد 1.96 اینچی با وضوح 390 در 450 پیکسلی، نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیتی” بهره برده و از حالت “همیشه روشن/Always-On” نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت، اولین ساعت هوشمند در کلکسیون محصولات ردمی است که بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد. علاوه بر این، این گجت زیبا ضدآب است و از استاندارد 5ATM (مقاومت 10 دقیقه‌ای در عمق 50 متری آب) پشتیبانی می‌کند. بخش نرم‌افزاری این ساعت هوشمند نیز توسط سیستم عامل HyperOS شیائومی پوشش داده می‌شود.

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 به یک باتری 470 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. این میزان از ظرفیت باتری در شرایط “روشن بودن حالت صفحه نمایش همیشه روشن(AOD) و پشتیبانی از ردیابی سلامت بی‌وقفه” قادر است به مدت حداکثر 10 روز دوام بیاورد. علاوه بر این، در صورت استفاده نه‌چندان سنگین از این ساعت، می‌توان عمر باتری 20 روزه را نیز از آن انتظار داشت.

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 و هدفون ردمی بادز 5 پرو رونمایی شدند

لازم به ذکر است، ساعت ردمی واچ 4 به “سیستم موقعیت‌یابی GNSS، ارتباط میدان نزدیک (NFC) و قابلیت اتصال به بلوتوث 5.3” نیز مجهز می‌باشد. علاوه بر این، این گجت با ردیابی “ضربان قلب، سطوح اکسیژن خون، خواب و میزان استرس” بر سلامت کاربر نظارت می‌کند. از سایر مشخصات این ساعت هوشمند می‌توان به “ردیابی فعالیت‌های فیزیکی و پشتیبانی از 150 حالت ورزشی (شامل راهنمای صوتی تمرینات ورزشی و برنامه‌های ریکاوری)” اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
ساعت Mi Smart Band 6 با افزودن قابلیت چراغ قوه به صفحه نمایش، به‌روز شد

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 در 4 گزینه بند “فلزی، چرمی، پارچه‌ای و لاستیک سیلیکونی TPU” و با قیمت 70 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 و هدفون ردمی بادز 5 پرو رونمایی شدند

هدفون ردمی بادز 5 پرو

هدفون بی‌سیم ردمی بادز 5 پرو از طراحی سنتی هدفون‌های بی‌سیم بهره می‌برد و در واقع یک هدفون داخل گوشی است. این ایربادز عملکرد خود را به واسطه درایور‌های پویا با “Tweeter (توییتر) 10 میلی‌متری برای صداهای جیغ و دارای فرکانس بالا با روکشی از جنس سرامیک” و “Woofer (ووفر) 11 میلی‌متری برای صداهای بم و دارای فرکانس پایین با روکشی از جنس تیتانیوم” ارائه می‌دهد.

هر ایرباد از پخش صدا با استفاده از کدک LHDC 5.0 (کدک صوتی با تفکیک‌پذیری بالا) با وضوح بالا (Hi-Res) پشتیبانی می‌کند و قادر است به واسطه قابلیت “حذف نویز فعال/ANC”، نویزهای صوتی را تا 52 دسی‌بل کاهش دهد.

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 و هدفون ردمی بادز 5 پرو رونمایی شدند

هدفون بی‌سیم ردمی بادز 5 پرو از طریق بلوتوث 5.3 با سایر دیوایس‌ها جفت می‌شود. علاوه بر این، نسخه ویژه e-Sports این هدفون همراه با یک پورت USB-C با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی به سایر دیوایس‌ها متصل می‌شود و از این طریق، تاخیر پخش صدا را به 20 میلی‌ثانیه‌ کاهش می‌دهد. عمر باتری ترکیبی میان ایربادها و کیس شارژ نیز 38 ساعت بوده و هر هدفون در حالت روشن بودن “حذف نویز فعال” 6.5 ساعت و در صورت خاموش بودن ANC تا 10 ساعت توانایی فعالیت دارد.

هدفون بی‌سیم ردمی بادز 5 پرو در 4 گزینه رنگی “مشکی، سفید، آبی و ترکیبی از مشکی و نارنجی” با قیمت 70 دلار در کشور چین به فروش خواهد رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>