Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر تیزر رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ 4 منتشر شد

تصاویر تبلیغاتی رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ 4 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تنها دو روز پیش از برگزاری مراسم بزرگ رونمایی محصولات ردمی، کمپانی شیائومی ضمن انتشار تصاویر تبلیغاتی ساعت هوشمند ردمی واچ 4 (Redmi Watch 4) در پیام‌رسان ویبو، برخی از مشخصات این گجت زیبا را معرفی کرد. لازم به ذکر است، مراسم رونمایی محصولات ردمی، تنها به جدیدترین ساعت هوشمند ردمی محدود نخواهد بود و این کمپانی قصد دارد از محصولات دیگری نظیر “گوشی‌های سری ردمی K70، لپ‌تاپ‌های ردمی بوک 16 (Redmi Book)، هدفون ردمی بادز 5 و یخچال هوشمند” را نیز رونمایی کند.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، در ساخت قاب ساعت هوشمند ردمی واچ 4 از آلیاژی از آلومینیوم استفاده شده است و بر این اساس، این گجت اولین ساعت هوشمند ردمی است که بدنه‌ای از جنس فلز دارد. در حاشیه سمت راست قاب این ساعت، یک دکمه دیجیتالی تاجی از جنس استیل ضدزنگ به چشم می‌خورد که طبق ادعای ردمی تراشی “الماس‌گونه” دارد.

ساعت ردمی واچ 4 به “صفحه نمایش مستطیلی LTPS آمولد 1.97 اینچی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیتی” مجهز شده است. این میزان از روشنایی، به استفاده از ساعت در فضای باز سهولت می‌بخشد. علاوه بر این، به واسطه به‌کار‌گیری از فناوری LTPS در طراحی صفحه نمایش این ساعت، میزان انرژی مصرفی کاهش می‌یابد و در نتیجه بر عمر باتری ساعت افزوده می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
تصویر فاش‌شده از ساعت Watch 2 ویوو از طراحی دایره‌ای‌شکل و پشتیبانی از تماس این ساعت حکایت دارد

به ادعا ردمی، بیش از 200 واچ فیس (استایل‌های چینش، رنگ، فونت و .. عناصر قابل مشاهده روی ساعت) برای این ساعت طراحی شده است و کاربران قادرند ظاهر ساعت را مطابق با تمایلات و استایل خود، شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی کنند. در تصاویر تیزر منتشر شده نیز 5 واچ فیس به نمایش گذاشته شده‌اند که از لحاظ بصری، بسیار زیبا هستند. لازم به ذکر است، این ساعت در 4 گزینه بند “فلزی، چرمی، پارچه‌ای و لاستیک سیلیکونی TPU” به بازار عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند بر اساس ذائقه خود، یک یا چند بند را برای ساعت هوشمند خود خریداری نمایند.

در حالیکه در این پست‌ها مشخصات بیشتری در رابطه با این ساعت مطرح نشده است، اما انتظار می‌رود ساعت هوشمند ردمی واچ 4 از استاندارد 5ATM (مقاومت 10 دقیقه‌ای در عمق 50 متری آب) بهره ببرد و از GPS داخلی برای موقعیت‌یابی پشتیبانی نماید. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود در این گجت، برنامه‌های ردیابی سلامت مانند ردیابی شبانه‌روزی “ضربان قلب و سطوح اکسیژن (SpO2)” نیز گنجانده شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>