Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شخصیت استیو فاکس در بازی Tekken 8

رونمایی از شخصیت استیو فاکس در تریلر جدید بازی Tekken 8

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی بندای نامکو (Bandai Namco) به‌تازگی با انتشار یک تریلر جدید از مبارز جدید بازی Tekken 8 رونمایی کرد. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی این شخصیت و تماشای تریلر جدید Tekken 8 با اِروتِک همراه باشید.

چند روز پیش بود که بندای نامکو از رینا (Reina) به عنوان شخصیت جدیدی که به این سری در بازی Tekken 8 اضافه خواهد شد، پرده برداشت و حالا نوبت بازگشت یکی از شخصیت‌های قبلی سری است تا در قالب یک مبارز دیگر در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. استیو فاکس که اولین‌بار در بازی Tekken 4 حضور پیدا کرده بود و سبک مبارزه‌اش مبتنی بر مشت زدن و استفاده از تکنیک‌های ورزش بوکس است، اخیراً توسط بندای نامکو با تریلر گیم‌پلی جدیدی برای بازی Tekken 8 رونمایی شد. در این تریلر، علاقه‌مندان می‌توانند با سبک مبارزه‌ی استیو فاکس و نحوه‌ای که این سبک با مکانیسم‌های جدید بازی Tekken 8 مانند «Heat Burst» و «Heat Engager» ترکیب می‌شود، آشنایی پیدا کنند.

سبک مبارزه‌ی استیو فاکس به عنوان یک بوکسور، حداقل در نگاه اول، احتمالاً سرراست‌ترین سبک مبارزه‌ی بازی به نظر می‌رسد. علی‌رغم عدم استفاده از هرگونه لگد، این شخصیت با سرعت بسیار بالایی از مشت‌هایش استفاده می‌کند و در جاخالی دادن توانایی بالایی دارد. ضرباتی که استیو فاکس از پایین به رقبا وارد می‌کند و ضد حملات او بسیار ویرانگر و قدرتمند به حساب می‌آیند و اگر این مبارز در دست بازیکنان مناسبی بیفتد، با رقیب سخت و خطرناکی مواجه خواهیم بود.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۲ (۱۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی مبارزه‌ای، محتواهای جدیدی برای علاقه‌مندان به سری Tekken تدارک دیده است و حالتی به نام «Arcade Quest» را ارائه می‌کند که بازیکنان در آن نمایه و آواتار خودشان را می‌سازند و به ماجراجویی خاصی در ژاپن می‌روند تا مبارزان مختلفی را شکست دهند. علاوه بر این، حالت محبوب «Tekken Ball» از بازی‌های قبلی سری برمی‌گردد و در حالت جدید «Super Ghost Battle» نیز با نسخه‌ی شبیه‌سازی‌شده‌ی خود توسط هوش مصنوعی به رقابت خواهید پرداخت.

همچنین مطالعه کنید
بازی The Alters در سال 2024 عرضه خواهد شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>