Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی و طراحی ردمی بوک 16، ردمی واچ 4 و ردمی بادز 5 پرو فاش شد

مشخصات کلیدی و طراحی ردمی بوک 16، ردمی واچ 4 و ردمی بادز 5 پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی قصد دارد فردا (چهارشنبه) از گوشی‌های هوشمند سری ردمی K70 رونمایی کند. با این حال این مراسم بزرگ تنها به رونمایی از جدیدترین گوشی‌های سری K ردمی اختصاص ندارد و این کمپانی از لپ‌تاپ ردمی بوک 16 (2024)، ساعت هوشمند ردمی واچ 4 و هدفون (ایرباد) ردمی بادز 5 پرو نیز در این مراسم رونمایی خواهد کرد.

لپ‌تاپ ردمی بوک 16 (2024)

ردمی بوک 16(2024) یک لپ‌تاپ 16 اینچی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز است که به “پردازنده i5-13500H اینتل با مصرف انرژی 47 واتی در هنگام استفاده، رم LPDDR5 با سرعت 6400 مگابایت بر ثانیه و سیستم خنک‌کننده اصلاح‌شده با دو فن چرخان و هیت سینک (گرمابر) دوگانه 8 میلی‌متری” مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است، گزینه‌های اتصال این لپ‌تاپ “سه پورت USB-3.2، یک پورت USB-C برای شارژ دستگاه، یک پورت HDMI و یک جک صدا ترکیبی برای استفاده در هدفون و میکرفون” را در بر می‌گیرد.

ساعت هوشمند ردمی واچ 4

ساعت هوشمند ردمی واچ 4، اولین ساعت هوشمند ردمی است که بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد. این گجت به “صفحه نمایش LTPS آمولد 1.97 اینچی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیتی” مجهز می‌باشد. علاوه بر این، ردمی در طراحی بند این ساعت هوشمند از متریال‌های متنوعی مانند “سیلیکون، فولاد ضد زنگ Milanese، چرم و پارچه‌های بافته شده” بهره گرفته است و کاربران می‌توانند بنا به سلیقه خود، هر یک از این بند‌ها را برای ساعت هوشمند خود خریداری نمایند.

هدفون ردمی بادز 5 پرو

هدفون ردمی بادز 5 پرو یک هدفون داخل گوشی است که قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancelling) تا حداکثر 52 دسی‌بل را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. با استناد به کمپین‌های تبلیغاتی ردمی، این ایربادز از درایور‌های پویا با “Woofer (ووفر) 11 میلی‌متری با روکش تیتانیوم برای صداهای بم و دارای فرکانس پایین” و “Tweeter (توییتر) 10 میلی‌متری با روکش سرامیکی برای صداهای جیغ و دارای فرکانس بالا” بهره می‌برد. این گجت زیبا در گزینه‌های رنگی “مشکی، سفید و آبی” به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
ساعت GT Runner هواوی با قیمت 299 یورو در بازار جهانی عرضه می‌شود

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>