جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تلویزیون هوشمند جدید هواوی با حاشیه های باریک و هوش مصنوعی راهی بازار شد

تلویزیون هوشمند جدید هواوی با حاشیه های باریک و هوش مصنوعی راهی بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی جانشین تلویزیون هوشمند 4K اسمارت اسکرین 3 (Smart Screen 3) خود را روانه‌ی بازار کرد. این تلویزیون 4K جدید که ویژن اسمارت اسکرین 4 (Vision Smart Screen 4) نام دارد، در سه اندازه‌ی مختلف برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و از یک دوربین اچ‌دی جدید مجهز به هوش مصنوعی بهره می‌برد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون هوشمند جدید هواوی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات تلویزیون ویژن اسمارت اسکرین 4 هواوی

جدیدترین تلویزیون 4K هواوی با حاشیه‌های بسیار باریک ۱٫۵ میلیمتری، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصدی و میدان دید وسیع‌تر، از طراحی چشمگیری برخوردار است و بدنه‌ای تمام‌فلزی از جنس فولاد با استحکام بالا را ارائه می‌کند.

پنل 4K این تلویزیون با ۲٬۳۰۴ پارتیشن کنترل هوشمند نور به بازار می‌آید و قادر است تا ویژگی‌های یک تصویر را درجا تجزیه و تحلیل کند، روشنایی را به‌‎طور دقیق تنظیم نماید و ضمن پردازش هوشمندانه‌ی نور و سایه، آن‌ها را در محتوا به تصویر بکشد.

پنل موردبحث از ۹۲ درصد از گستره‌‎ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و اکثر رنگ‌ها را به‌صورت تقریباً دقیقی به نمایش می‌گذارد. طبق ادعاهای هواوی، این تلویزیون 4K رنگ‌هایی را نشان می‌دهد که زنده و دقیق هستند و بر اساس کانال به کانال △E≤1.518 کالیبره شده‌اند.

هواوی تلویزیون هوشمند جدید خود را به ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک تراشه‌ی چهار هسته‌ای با کارایی بالا و مبتنی‌ بر هوش مصنوعی به نام «AI Vision» مجهز کرده است. چیپست مذکور همچنین از پسِ نمایش محتوای 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه برمی‌آید.

این تراشه از 1.6TNPU برای اجرای پردازش مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره می‌گیرد. بوت شدن تلویزیون نیز با این سخت‌افزار جدید سرعت بیشتری دارد و سریع‌تر صورت می‌گیرد. از ویژگی‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی این تلویزیون باید به مواردی مانند ردیابی پرتره‌ی تماس تصویری و تشخیص وضعیت نشستن کودکان اشاره کرد. این چیپست از فناوری سوپر رزولوشن (Super-resolution) هم پشتیبانی می‌کند که به‌لطف آن می‌تواند بافت محتوا را بهبود ببخشد.

تلویزیون 4K هواوی به‌طور پیش‌فرض از نسخه‌ی پایدار و روان سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 استفاده می‌کند. گزینه‌های اتصال این محصول نیز شامل سه رابط HDMI 2.1 با پشتیبانی از ورودی سیگنال 4K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، بهبود صدای eARC، پهنای باند کامل ۳ طرفه‌ی ۴۸ گیگابیت بر ثانیه‌ای، فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) و ALLM می‌شود. با استفاده از این تلویزیون 4K می‌توانید بازی‌های کنسولی را با کیفیت بسیار بالایی تجربه کنید و حتی از حداکثر نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز نیز بهره‌مند شوید. برچسب قیمتی اندازه‌های مختلف این تلویزیون هوشمند در ادامه آمده است:

  • ۶۵ اینچ: ۴٬۹۹۹ یوان (حدود ۶۹۱ دلار)
    ۷۵ اینچ: ۶٬۴۹۹ یوان (حدود ۸۹۹ دلار)
    ۸۶ اینچ: ۸٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۴۵ دلار)

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *