Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی در طول 10 سال، حدود 1 میلیارد گوشی ردمی فروخته است!

شیائومی در طول 10 سال، حدود 1 میلیارد گوشی ردمی فروخته است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ردمی (Redmi) برند زیرمجموعه شیائومی، به عنوان یکی از تولید‌کنندگان برجسته صنعت گوشی‌های هوشمند اندرویدی شناخته می‌شود. به تازگی، این برند با عبور از مرز “فروش یک میلیارد گوشی در طی یک دهه گذشته” به نقطه عطف قابل توجهی دست یافت. این دستاورد قابل توجه توسط لو ویبینگ، یکی از مدیران ارشد برند شیائومی، اعلام شد. ویبینگ که به عنوان رئیس بخش بین‌المللی شیائومی و مدیرکل برند ردمی فعالیت می‌کند، نقش مهمی را در هدایت برند ردمی به سمت دستیابی به موفقیت فعلی‌اش ایفا کرده است.

نقطه عطف ردمی: جشن یک میلیارد فروش و پیش‌بینی برای سری K70

برند ردمی به عنوان یکی از زیربرندهای شیائومی فعالیت خود را از تاریخ 9 مرداد 1392 (31 ژوئیه 2013) و با هدف تولید گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه اما با کیفیت آغاز کرد. شیائومی با اتخاذ این استراتژی، توانست به سرعت نبض بازار گوشی‌های اندرویدی را در دستان خود بگیرد و هر روزه به تعداد مشتریان بالقوه خود بیفزاید.

پس از موفقیت چشمگیر ردمی در بازار جهانی، کمپانی شیائومی با در نظرگیری پتانسیل رشد و هویت متمایز این برند، در تاریخ 13 دی 1397 (3 ژانویه 2019) ردمی را به عنوان یک برند فرعی اما مستقل معرفی کرد و یک هفته بعد، مراسم رونمایی از محصولات ردمی به صورت جداگانه برگزار شد. این حرکت به ردمی استقلال بیشتری بخشید و موقعیت آن را در بازار جهانی تقویت کرد. در طی 5 سال گذشته، ردمی به صورت مستقل به “شکوفایی، نوآوری و گسترش خط تولید خود” ادامه داد و جایگاه خود را در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند تقویت کرد.

همچنین مطالعه کنید
قابلیت مسیریابی سازگار با محیط‌زیست به گوگل‌مپ اضافه می‌شود

پس از دستیابی به نقطه عطف فروش 1 میلیارد گوشی، لو ویبینگ مراسم ویژه‌ای را برای جشن گرفتن این موفقیت ترتیب داد و از شرکای اصلی زنجیره تامین داخلی که در ده سال گذشته در سفر پر پیچ و خم ردمی نقش مهمی داشتند، برای شرکت در این مراسم دعوت کرد. با این حال، هدف این مراسم تنها به جشن گرفتن برای دستیابی به این نقطه عطف مهم محدود نبود و ردمی در این مراسم سعی کرد تا پیوند خود با شرکای حائز اهمیت در رشد و کسب موفقیت ردمی را تقویت کند.

گذر زمان با برند شیائومی ردمی؛ ردمی گذر از فروش 1 میلیارد گوشی خود را جشن گرفت

به نظر می‌رسد ردمی قصد دارد با عرضه گوشی‌های سری ردمی K70 همچنان به نوآوری خود ادامه دهد. این سری از گوشی‌های ردمی به پردازنده قدرتمند دایمنسیتی 8300 اولترا کمپانی مدیاتک مجهز خواهند بود و “پیکربندی بهبودیافته و عملکرد چشمگیر” را نوید می‌دهند. ردمی قصد دارد با عرضه سری K70، شهرت خود در حیطه “ارائه فناوری‌های پیشرفته اما با قیمت‌های مقرون به صرفه و رقابتی” را تقویت کند. با حرکت ردمی به سمت جلو، علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی، مشتاقانه منتظر گام‌های بعدی این برند در بازار داغ و همیشه در حال توسعه گوشی‌های هوشمند هستند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>