Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 تا نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تأخیر خورد

بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 تا نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تأخیر خورد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

علی‌رغم گفته‌های قبلی شرکت Focus Entertainment مبنی بر انتشار بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 (Warhammer 40,000: Space Marine 2) در زمستان سال جاری، این بازی به‌تازگی تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ میلادی تأخیر خورد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی به تعویق افتادن جدیدترین عضو خانواده‌ی Warhammer 40K با اِروتِک همراه باشید.

دنباله‌ی موردانتظار عنوان Warhammer 40,000: Space Marine، بازی سبک هک اند اسلش محصول سال ۲۰۱۱، در مراسم The Game Awards 2021 به شکل رسمی رونمایی شد و در مراسم سال بعد آن، یعنی The Game Awards 2020، اولین تریلر گیم‌پلی خود را دریافت کرد و نگاه بهتری به این بازی به‌دست آوردیم. در جریان مراسم «Summer Game Fest» نیز تریلر دیگری از بازی‌ Warhammer 40,000: Space Marine 2 منتشر شد که زمستان امسال را به عنوان فصل انتشار این بازی معرفی می‌کرد.

با این حال، شرکت Focus Entertainment در جریان گزارش جدیدی که از بازی‌های آینده‌ی خود به اشتراک گذاشته است، تایید کرد که عنوان Warhammer 40,000: Space Marine 2 بسیار دیرتر از آن‌چه که برنامه‌ریزی شده بود، عرضه خواهد شد و تاریخ انتشار جدید آن در ماه دسامبر به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد. در بخشی از این گزارش آمده است:

«شرکت Focus Entertainment از تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی موردانتظار Warhammer 40,000: Space Marine 2، از سری نمادین Games Workshop، در اوایل دسامبر رونمایی خواهد کرد.»

این ناشر همچنین اعلام کرده که با انتشار بازی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ میلادی، قصد دارد بهترین بازی‌ای که تیم توسعه‌ی این عنوان می‌تواند بسازد را به دست علاقه‌مندان بی‌شمار فرانچایز وارهمر 40K برساند و از کیفیت «Space Marine 2» اطمینان حاصل نماید. در کنار تأکید کردن بر روی کیفیت بالایی که از این بازی انتظار می‌رود، شرکت Focus Entertainment اعلام کرد که بازی‌ Warhammer 40,000: Space Marine 2 تاکنون بیش از یک میلیون بار به «Wish List» کاربران فروشگاه استیم اضافه شده است.

همچنین مطالعه کنید
گیم پلی بازی F1 24 با انتشار یک تریلر جذاب به نمایش گذاشته شد

با توجه به اینکه هر سه تریلر بزرگ این عنوان در جریان مراسم‌های جف کیلی (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده و مجری معروف صنعت بازی‌های ویدیویی، به نمایش گذاشته شدند، تمام نشانه‌ها به حضور مجدد بازی‌ Warhammer 40,000: Space Marine 2 در مراسم The Game Awards اشاره می‌کنند، مراسمی که نسخه‌ی امسال آن در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برگزار می‌شود.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>