Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی جدید گوشی ردمی K70 از طریق تصاویر رندر فاش شد

طراحی جدید گوشی ردمی K70 از طریق تصاویر رندر فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در انتهای سال گذشته میلادی، کمپانی شیائومی از گوشی‌های سری ردمی K60 رونمایی کرد. اکنون نیز با نزدیک شدن به آخرین ماه از سال میلادی جاری و افشاء تصاویر رندر نسخه استاندارد (وانیلی) گوشی ردمی K70، به نظر می‌رسد به رونمایی گوشی‌های سری ردمی K70 نزدیک‌تر می‌شویم.

تصاویر رندر منتشر شده، گوشی ردمی K70 را در رنگ سفید و طراحی تکامل‌یافته سری K60 به نمایش می‌گذارند. در حالیکه جزیره دوربین مستطیلی شکل این دستگاه به صورت عمودی و در سمت چپ قسمت بالای قاب پشتی این گوشی قرار دارد، اما جزیره دوربین آن تنها به گوشه چپ محدود نیست و در عرض دستگاه امتداد یافته است.

این جزیره دوربین، 1 فلاش LED و 3 دوربین (که به فرم مربعی در کنار یک‌دیگر قرار داده شده‌اند) را در خود جای داده است. با این حال، تغییرات جزیره دوربین تنها به این موارد محدود نمی‌شود و برخلاف گوشی ردمی K60، جزیره دوربین گوشی ردمی K70 به صورت “برجسته و برآمده” طراحی شده است.

طراحی جزیره دوربین عریض این دستگاه به آنچه در گوشی‌های پوکو مشاهده می‌شود، شباهت بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید، در حالیکه گوشی ردمی K60 به بازار جهانی راه پیدا نکرد، اما گوشی پوکو F5 پرو به عنوان یک گوشی جایگزین و مشابه در سطح بین‌المللی عرضه شد. در حال حاضر، هیچ‌گونه جزئیاتی در رابطه با عرضه بین‌المللی گوشی ردمی K70 در دسترس نیست، اما این احتمال وجود دارد که مانند ردمی K60، این گوشی نیز نسخه مشابه و بین‌المللی داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید
تجهیز گوشی‌های اکسپریا سونی به امضای دیجیتال برای مبارزه با تصاویر و ویدیوهای فیک!
طراحی جدید گوشی ردمی K70 از طریق تصاویر رندر فاش شد
گوشی ردمی K60

در نهایت، می‌توان اظهار کرد که هیچ جزئیات بیشتری در رابطه با سخت‌افزارهای به کار گرفته شده در گوشی ردمی K70 در دست نیست. با این حال، امتیازات بنچمارک گوشی ردمی K70 پرو نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه پرچم‌دار کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 3) مجهز می‌باشد. از آنجایی که در سری K60، نسخه پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و نسخه استاندارد (وانیلی) به یک تراشه کمی ضعیف‌تر (تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1) مجهز بودند، گمان می‌رود این رویه برای گوشی‌های سری ردمی K70 نیز در پی گرفته شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>