جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
تبلت پوکو پد با نمایشگر 120 هرتزی و قیمت رقابتی معرفی شد

تبلت پوکو پد با نمایشگر 120 هرتزی و قیمتی رقابتی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند پوکو ضمن رونمایی از گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 پرو، به‌طور غیرمنتظرانه‌ای از اولین تبلت خود با نام «پوکو پد» (Poco Pad) نیز پرده برداشت. این تبلت هم برای کار و هم برای بازی و سرگرمی طراحی شده است و طراحی نه‌چندان منحصربه‌فرد آن تا حدودی تبلت ردمی پد پرو (Redmi Pad Pro) را یادآوری می‌کند.

پوکو پد از یک صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچی LCD با رزولوشن 2.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ (۱۲ بیت) و فناوری تنظیم نور به روش DC برای کاهش سوسو زدن تصویر بهره می‌برد.

تبلت پوکو پد با نمایشگر 120 هرتزی و قیمت رقابتی معرفی شد

طبق گفته‌های پوکو، این تبلت برای سرگرمی و کار بهینه شده است و انتخاب نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ برای نمایشگر پوکو پد تعادل مناسبی میان این دو جنبه برقرار می‌کند. اولین تبلت پوکو از چهار بلندگو با فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) و همچنین پشتیبانی از دالبی ویژن (Dolby Vision) برای ارتقاء کیفیت تصویر در حین تماشای ویدیوهای آنلاین برخوردار است.

پوکو پد با نمایشگر 120 هرتزی و قیمت رقابتی معرفی شد

باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این تبلت می‌تواند برای ۱۶ ساعت متوالی به پخش ویدیو بپردازد. شارژ باتری پوکو پد با توان ۳۳ وات صورت می‌گیرد و طبق ادعاهای پوکو، تنها به ۱۵ دقیقه شارژ برای ۲۶ ساعت پخش موسیقی نیاز دارید.

تبلت پوکو پد به تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل 2، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. این برند پیش از این از تراشه‌ی مذکور در گوشی پوکو X6 نیز استفاده کرده بود. برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارند، خوشبختانه امکان استفاده از کارت حافظه‌ی microSD برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا حداکثر ۱.۵ ترابایت در نظر گرفته شده است.

تبلت Poco Pad با نمایشگر 120 هرتزی و قیمت رقابتی معرفی شد

از آن‌جایی که با محصول جدیدی از کمپانی شیائومی روبه‌‎رو هستیم، این تبلت نیز از رابط کاربری HyperOS استفاده می‌کند. در صورتیکه گوشی شیائومی شما از HyperOS برخوردار باشد، به قابلیت‌های جذابی در تبلت پوکو پد خود دسترسی پیدا خواهید کرد. به‌طور مثال، می‌توانید صفحه‌ی گوشی را بر روی تبلت بیندازید و موارد مختلفی مانند متن، فایل و تصویر را با کشیدن و پرت کردنشان بین دو تبلت جابه‌جا کنید. امکان استفاده از کلیپ‌بورد مشترک برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها نیز در دسترس قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه‌ی پوکو پد، امکان اتصال سریع اینترنت گوشی به تبلت تنها با یک لمس و ضربه‌ی سریع محسوب می‌شود.

تبلت پوکو‌ پد‌ با نمایشگر 120 هرتزی و قیمت رقابتی معرفی شد

پوکو پد دارای بدنه‌ای فلزی با ضخامت ۷٫۵۲ میلی‌متر و وزن ۵۷۱ گرم است و در رنگ‌بندی‌های خاکستری و آبی روانه‌ی بازار می‌شود.

تبلت پوکو‌ پد‌ با نمایشگر 120 هرتزی و قیمت رقابتی معرفی شد

پوکو یک کاور اضافی برای محافظت بیشتر در حین حرکت تولید کرده است. اگر هم قصد دارید تا از تبلت خود برای کار استفاده کنید، می‌توانید صفحه‌کلید مخصوص پوکو پد را به‌صورت جداگانه بخرید. یک قلم لمسی هوشمند به نام «پوکو اسمارت پن» (Poco Smart Pen) هم برای یادداشت‌برداری و طراحی معرفی شده است.

تبلت پوکو پد با نمایشگر 120 هرتزی و قیمت رقابتی معرفی شد

پوکو پد در حال حاضر با قیمت اولیه‌ی ۳۰۰ دلار برای خرید در دسترس قرار دارد و تنها در یک نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش می‌رسد. از این رو، کاربران فقط باید رنگ‌بندی موردعلاقه‌ی خود را بین خاکستری و آبی انتخاب کنند. کمی پس از عرضه، پوکو پد با قیمت ۳۳۰ دلار فروخته خواهد شد و اگر می‌خواهید یکی از لوازم جانبی آن را تهیه کنید، باید گفت که صفحه‌کلید پوکو پد ۸۰ دلار، قلم لمسی آن ۶۰ دلار و کاور اولین تبلت پوکو ۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *