Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات تبلت ردمی پد پرو فاش شد؛ آیا انتظار نسخه جهانی از سمت پوکو را داشته باشیم؟

مشخصات تبلت ردمی پد پرو فاش شد؛ آیا انتظار نسخه جهانی از سمت پوکو را داشته باشیم؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ردمی قصد دارد از گوشی میان‌رده ردمی توربو 3 (Redmi Turbo 3) در ساعت 7 شب (به وقت محلی) روز 10 آوریل (22 فروردین) رونمایی کند. با این حال، این میان‌رده قدرتمند تنها محصول رونمایی‌شده در این مراسم نخواهد بود و به نظر می‌رسد ردمی سومین تبلت خود یعنی “ردمی پد پرو” را نیز در این مراسم معرفی کند. در حالیکه کمتر از 2 روز به برگزاری این مراسم رونمایی باقی مانده روز گذشته حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) ضمن انتشار یک تصویر از این تبلت، طراحی ظاهری و برخی از مشخصات کلیدی آن را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

مشخصات کلیدی تبلت ردمی پد پرو

با استناد به اطلاعات فاش‌شده، سومین تبلت ردمی (پس از تبلت‌های ردمی پد و ردمی پد SE) دارای یک “صفحه نمایش ال‌سی‌دی 12.1 اینچی است با وضوح 2.5K و نرخ تازه‌سازی بالا” است. همچنین در نگاه اولیه به تصویر منتشرشده از ردمی پد پرو، به نظر می‌رسد این دستگاه از لوازم جانبی مانند “صفحه کلید فیزیکی مجزا و قلم لمسی” پشتیبانی کرده و در حاشیه‌های کناری خود، به “چهار بلندگو، یک پورت USB-C و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون” مجهز می‌باشد. علاوه بر این، پنل پشتی این دستگاه دو ماژول دوربین را در گوشه چپ ناحیه بالایی خود جای داده است.

به گفته DCS، ردمی پد پرو به یک تراشه 4 نانومتری که در بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) امتیاز 650000 را کسب کرده است، مجهز بوده و از طریق رابط کاربری از پیش نصب شده HyperOS (مبتنی بر اندروید 14) عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. با این حال، ردمی تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با نام تراشه یا کمپانی سازنده آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است. لازم به ذکر است، این تبلت از یک باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود ردمی پد پرو در سه گزینه رنگی “سفید”، “یاسی روشن” و “مشکی” به بازار عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
ویوو تصاویر اولین تبلت خود را به همراه پوستری از دو گوشی جدید این شرکت منتشر کرد

آیا پوکو یک نسخه ری‌برند شده از تبلت ردمی پد پرو را برای بازار جهانی در نظر خواهد گرفت؟

به طور کلی اغلب دستگاه‌های پوکو، نسخه‌های ری‌برندشده (تغییر نام‌یافته) یا بهینه‌سازی‌شده‌ای از دستگاه‌های ردمی هستند. با استناد به گزارشات فعلی پیش‌بینی می‌شود پوکو، گوشی میان‌رده ردمی توربو 3 را با نام پوکو F6 ری‌برندینگ و در سطح بین‌المللی به بازار عرضه کند. همچنین احتمال می‌رود پوکو رویکرد مشابهی را برای تبلت ردمی پد پرو در نظر گیرد و از این طریق اولین تبلت خود را به بازار معرفی نماید.

 

پیش از این، یک تبلت از کمپانی پوکو برای نخستین بار در پایگاه داده پلت‌فرم گواهینامه EEC با شماره مدل “2405CPCFBG” مشاهده شده بود. علاوه بر این، مقامات FCC در هفته گذشته یک قلم لمسی (که احتمالاً برای یک تبلت در نظر گرفته شده است) را برای این کمپانی تایید و ثبت کردند. در حالیکه هیچ مدرک مستندی برای اثبات این فرضیه وجود ندارد اما پیش‌بینی می‌شود پوکو، اولین تبلت خود را با الهام‌گیری از مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری ردمی پد پرو توسعه دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>