جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
قیمت احتمالی حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد!

قیمت احتمالی حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

علی‌رغم رونمایی از حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring) سامسونگ طی رویداد آنپکدی که در ماه فوریه برگزار شده بود، همچنان اطلاعات اندکی درباره‌ی این گجت پوشیدنی موردانتظار در دسترس قرار دارد. به‌طور مثال، دقیقاً چه قیمتی برای گلکسی رینگ سامسونگ در نظر گرفته خواهد شد؟

اما اکنون بک افشاگر به نام «Yogesh Brar» گزارش داده است که قیمت این حلقه‌ی هوشمند در آمریکا بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار خواهد بود و در هند به ۳۵٬۰۰۰ روپیه خواهد رسید. این افشاگر همچنین به برخورداری گلکسی رینگ از یک سرویس اشتراکی اشاره کرده است اما نمی‌دانیم که آیا این اشتراک برای تمامی کاربران اجباری خواهد بود یا تنها جهت ارتقاء تجربه‌ی این گجت به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

این‌طور که به نظر می‌رسد، اشتراک ماهانه‌ی Samsung Health طبق گفته‌های هان پاک در مقام معاون سامسونگ الکترونیکس، با قیمت زیر ۱۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

جهت مقایسه باید یادآور شد که هزینه‌ی اشتراک سرویس فیت‌بیت پریمیوم (Fitbit Premium) و اپل فیتنس پلاس (+Apple Fitness) ماهانه ۱۰ دلار یا سالانه ۸۰ دلار است، در حالی که برند Oura حلقه‌های هوشمند خود را با اشتراک ماهانه ۶ دلار یا سالانه ۷۰ دلار ارائه می‌کند. به نظر می‌آید سامسونگ نیز قصد دارد با اشتراک گلکسی رینگ به سایر رقبای خود در این زمینه بپیوندد و درآمدی ثابت را کسب کند.

سرویس اپل فیتنس پلاس، امکان دسترسی به تمرینات ویدیویی و موارد دیگری را فراهم می‌کند و باید منتظر ماند و دید که اشتراک گلکسی رینگ سامسونگ با چه ویژگی‌هایی در دسترس کاربران حلقه‌ی هوشمند این برند قرار خواهد گرفت.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *