Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های پوکو X6‌ و X6 پرو رسماً معرفی شدند

گوشی های پوکو X6‌ و X6 پرو رسماً معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند پوکو شیائومی به‌تازگی از جدیدترین اعضای سری X خود با نام‌های «پوکو X6»‌ و «پوکو X6 پرو» رونمایی کرد. گوشی پوکو X6 شباهت بسیار زیادی به گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو دارد اما به‌جای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن، از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی همچنین به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 7s نسل 2 مجهز شده که پیشرفت چشمگیری نسبت به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۹۵ موجود در گوشی پوکو X5 که پارسال عرضه شد، محسوب می‌شود.

پوکو X6 پرو عملاً حکم ری‌برند گوشی ردمی K70E را دارد و از تراشه‌ی پرچمدار دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک استفاده می‌کند اما با ۶۵ وات، توان شارژ پایین‌تری را نسبت به شارژ سریع ۹۰ واتی K70E ارائه می‌دهد.

گوشی های پوکو X6‌ و X6 پرو رسماً معرفی شدند

هر دو محصول جدید برند پوکو از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیتی بهره‌مند شده‌اند. علاوه‌ بر نمایشگر، هر دو گوشی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی که در بریدگی حفره‌ پانچ قرار گرفته است بهره می‌برند و در هر دو دستگاه شاهد اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز هستیم که اولین نمونه‌ی آن در بین گوشی‌های هوشمند سری X پوکو محسوب می‌شود.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی محصولات جدید برند پوکو از لرزشگیر اپتیکال و بزرگ‌نمایی دو برابری بدون افت کیفیت پشتیبانی می‌کند که توسط یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

گوشی های پوکو X6‌ و X6 پرو رسماً معرفی شدند

پوکو X6 پرو در زمان عرضه با رابط کاربری HyperOS شیائومی که مبتنی‌ بر اندروید ۱۴ است، در دسترس قرار خواهد گرفت اما پوکو X6 با رابط کاربری قدیمی‌تر MIIUI 14 شیائومی موجود خواهد شد. شیائومی وعده داده که آپدیت رابط کاربری HyperOS را به‌زودی برای گوشی پوکو X6 نیز منتشر خواهد کرد. ضمناً، پوکو تضمین کرده که هر دو مدل جدید X6 تا ۳ آپدیت اندروید و ۴ سال پچ‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات دقیق دوربین های سری آیفون 15 به بیرون درز کرد

ظرفیت باتری پوکو X6 پرو ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل X6 با ظرفیت کمی بیشتر ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی، همان توان شارژ سریع ۶۷ واتی را ارائه می‌دهد.

رنگ‌بندی‌های گوشی پوکو X6
رنگ‌بندی‌های گوشی پوکو X6

رنگ‌بندی‌های مشکی، سفید و آبی برای پوکو X6 در نظر گرفته شده‌اند، در حالی که گوشی پوکو X6 پرو با رنگ‌های مشکی، خاکستری و زرد نمادین پوکو موجود می‌شود.

رنگ‌بندی‌های گوشی پوکو X6 پرو
رنگ‌بندی‌های گوشی پوکو X6 پرو

مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی گوشی پوکو X6 با قیمت ۲۴۹ دلار روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد و برای مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز برچسب قیمتی ۳۱۹ دلار تعیین شده است. یک مدل دیگر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم وجود دارد که با قیمت ۲۶۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

از طرف دیگر، مدل دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی گوشی پوکو X6 پرو با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود و برای مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم باید ۳۶۹ دلار هزینه کنید.

فروش هر دو گوشی در کشور هند از تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) و از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart آغاز می‌گردد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>