جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مکان رسید خواندن پیام در گوگل مسیج به‌زودی تغییر می‌کند!

مکان رسید خواندن پیام در گوگل مسیج به‌زودی تغییر می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر رسیدهای خواندن پیام را در برنامه‌ی گوگل مسیج (Google Messages) فعال کرده باشید، می‌دانید که تیک خوانده شدن پیام هنگام گفتگوهای RCS در زیر حباب متن ظاهر می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد تا رسید خواندن پیام را به مکان دیگری منتقل کند.

رسید خواندن پیام در گوگل مسیج بین زمان یا تاریخ و نماد قفل رمزگذاری RCS واقع در زیر حباب متن قرار می‌گیرد و چهار حالت مختلف دارد: تایمر، یک تیک، دو تیک، دو تیک پررنگ. این حالت‌ها به‌ترتیب به معنای در حال ارسال بودن پیام، ارسال شدن پیام، دریافت شدن پیام و خوانده شدن پیام هستند. اگرچه رسید خواندن پیام در حال حاضر و با طراحی فعلی به‌راحتی قابل مشاهده است، اما این تیک‌ها می‌توانند به مکان برجسته‌تر و واضح‌تری نیز منتقل شوند.

با توجه به گزارش جدید سایت 9to5Google، به نظر می‌آید گوگل مراحل آزمایش بازطراحی رسید خواندن پیام در برنامه‌ی گوگل مسیج را آغاز کرده است. این طراحی جدید، محل رسیدن خواندن را جابه‌جا می‌کند و نماد آن را به جای زیر حباب متن، در داخل این حباب قرار می‌دهد. در تصاویر زیر می‌توانید طراحی فعلی رسید خواندن در گوگل مسیج (سمت چپ) و تفاوت آن با طراحی جدید (سمت راست) را مشاهده کنید.

در طراحی جدید، رسید خواندن به‌صورت دایره‌ای در داخل حباب متن قرار می‌گیرد و رنگ کمی متفاوتی دارد که به برجسته شدن آن کمک می‌کند. طراحی جدید رسید خواندن گوگل مسیج این اجازه را می‌دهد تا تیک‌ها به‌جای اینکه تنها در زیر آخرین پیام ظاهر شوند، در هر پیام قابل مشاهده باشند.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *