اروپلی: مهندسان وَلو خواستار قیمت ارزان‌تر استیم ماشین؛ اما به این زودی نه!

اروپلی: مهندسان وَلو خواستار قیمت ارزان‌تر استیم ماشین؛ اما به این زودی نه!

اشتراک‌گذاری:

مهندسان شرکت ولو در گفتگو با Digital Foundry اعلام کردند که از قیمت بالای کنسول استیم ماشین (شروع از ۱۰۴۹ دلار) ناراضی هستند و ترجیح می‌دهند آن را مقرون‌به‌صرفه‌تر عرضه کنند، اما به دلیل نبود قدرت چانه‌زنی بر روی قطعات سخت‌افزاری و حافظه‌های ذخیره‌سازی، چاره‌ای جز این قیمت‌گذاری نداشته‌اند.

پیر-لو گریفای تأکید کرد که قیمت بالا برخلاف هدف اصلی این محصول است و قیمت ارزان‌تر به نفع آن خواهد بود. یزن الدحیات نیز هشدار داد که کاهش قیمت در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد و نسبت به حل سریع این موضوع خوش‌بین نیست. با وجود این، فرآیند رزرو پیش‌خرید تا ۲۵ ژوئن (۴ تیر) ادامه داشت و اولین محموله‌ها از ۲۹ ژوئن (۸ تیر) ارسال می‌شوند. همچنین شایعاتی درباره سود کلان ولو از این وضعیت وجود دارد که مهندسان آن را رد کرده‌اند.

برای مطالعه متن کامل این گزارش به وبسایت اروپلی مراجعه کنید.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *