در هفته اخیر، دوج کوین و توکن هایپرلیکوید (HYPE) با افت حدود ۱۰٪، بیشترین ضرر را در میان رمزارزهای بزرگ متحمل شدند. اتریوم ۸.۴٪ و ریپل ۷.۸٪ ریزش داشتند، در حالی که سولانا و ترون تقریباً ثابت ماندند. بیتکوین با افت ۵.۳٪ در حوالی ۶۰,۳۴۵ دلار معامله شد و تحلیلگر FxPro هشدار داد که فشار فروش و جهشهای ناشی از معاملهگران دارای اهرم ادامه خواهد یافت.
تضاد آشکاری با بازار سهام وجود دارد: والاستریت از سهام تراشهسازی خارج و به سایر بخشها وارد میشود، اما این نقدینگی به کریپتو سرازیر نمیشود. عوامل اختصاصی مانند خروج سرمایه از ETFهای بیتکوین، سیاست انقباضی فدرال رزرو، تقویت دلار و قرار گرفتن بیتکوین روی میانگین متحرک ۲۰۰ هفتهای (که نشاندهنده ضعف بلندمدت است) فشار مضاعفی ایجاد کردهاند. ریسکپذیری در بازار گزینشی شده و در حال حاضر از کنار کریپتو عبور میکند.
برای مطالعه متن کامل این گزارش به وبسایت اروویژن مراجعه کنید.

















![ناتینگ بهروزرسانیهای جدیدی برای گوشیهای خود منتشر کرد [بررسی ویژگیهای جدید]](https://aero-tech.ir/wp-content/uploads/2026/06/10228-1-nothing-drops-new-updates-for-its-phones-heres-whats-new-scaled.jpg)








