اروویژن: دوج کوین و HYPE؛ پیشتازان ضرر در بازار کریپتو!

اروویژن: دوج کوین و HYPE؛ پیشتازان ضرر در بازار کریپتو!

اشتراک‌گذاری:

در هفته اخیر، دوج کوین و توکن هایپرلیکوید (HYPE) با افت حدود ۱۰٪، بیشترین ضرر را در میان رمزارزهای بزرگ متحمل شدند. اتریوم ۸.۴٪ و ریپل ۷.۸٪ ریزش داشتند، در حالی که سولانا و ترون تقریباً ثابت ماندند. بیت‌کوین با افت ۵.۳٪ در حوالی ۶۰,۳۴۵ دلار معامله شد و تحلیلگر FxPro هشدار داد که فشار فروش و جهش‌های ناشی از معامله‌گران دارای اهرم ادامه خواهد یافت.

تضاد آشکاری با بازار سهام وجود دارد: وال‌استریت از سهام تراشه‌سازی خارج و به سایر بخش‌ها وارد می‌شود، اما این نقدینگی به کریپتو سرازیر نمی‌شود. عوامل اختصاصی مانند خروج سرمایه از ETFهای بیت‌کوین، سیاست انقباضی فدرال رزرو، تقویت دلار و قرار گرفتن بیت‌کوین روی میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای (که نشان‌دهنده ضعف بلندمدت است) فشار مضاعفی ایجاد کرده‌اند. ریسک‌پذیری در بازار گزینشی شده و در حال حاضر از کنار کریپتو عبور می‌کند.

برای مطالعه متن کامل این گزارش به وبسایت اروویژن مراجعه کنید.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *