Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هوش مصنوعی گوگل از این پس با برنامه های گوگل تعامل خواهد کرد

هوش مصنوعی بارد اکنون به برنامه های گوگل دسترسی دارد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از راه‌اندازی افزونه مرورگر هوش مصنوعی گوگل بارد به زبان انگلیسی، این هوش مصنوعی با قابلیت‌های تازه خود در تلاش است تا بهترین تجربه کاربری را برای علاقه‌مندان خود رقم بزند. در قابلیت‌های جدید گوگل بارد (Google Bard)، حالا این هوش مصنوعی قدرتمند راه تازه‌ای برای تعامل با کاربران پیدا کرده است و اکنون قادر است پاسخ سوالات کاربران را بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده از اپلیکیشن‌های “جیمیل، یوتیوب، گوگل مپ، گوگل درایو، گوگل داک، گوگل فلایت و گوگل هتل” شخصی‌سازی نماید.

هوش مصنوعی گوگل از این پس با برنامه های گوگل تعامل خواهد کرد

به عنوان مثال، در شرایطی که قصد دارید تا با دوستان خود به یک سفر دسته جمعی بروید، می‌توانید تا از بارد بخواهید تا با بررسی ایمیل‌های شما، موارد زیر را انجام دهد:

  • تاریخ‌های پیشنهادی دوستانتان برای سفر را پیدا کند و بهترین تاریخ را متناسب با نظرات همه افراد پیشنهاد کند.
  • اطلاعات لحظه‌ای پرواز و رزرو هتل (در صورت استفاده از هواپیما یا رزرو اتاق در یک هتل مشخص) را به شما نمایش دهد.
  • راه‌های رسیدن به “مکان مشخص شده برای ملاقات” را مسیریابی کرده و نمایش دهد.
  • ویدیو‌های مرتبط با “مکان‌های گردشگری، تفریحی، رستوران‌های مشهور و ..” موجود در مقصد سفر را به شما نمایش دهد.

هوش مصنوعی گوگل از این پس با برنامه های گوگل تعامل خواهد کرد

علاوه بر این، از این پس، شما می‌توانید تا از گوگل بارد بخواهید که ضمن جستجو فایل‌های مشخصی در گوگل درایو یا جیمیل شما، طبق دستور‌العمل شما، آن‌ها را تغییر دهد.

علاوه بر این، گوگل در حین استفاده از افزونه مرورگر هوش مصنوعی بارد، به حریم شخصی شما احترام می‌گذارد و اطلاعات خصوصی شما به هیچ عنوان در دست تیم‌های تبلیغاتی و افرادی که عملیات‌های بارد را بازنگری می‌کنند قرار نخواهند گرفت و این اطلاعات در آموزش به بارد نیز به کار گرفته نخواهند شد. همچنین کاربران قادرند تا در هر زمان، با استفاده از تنظیمات حریم خصوصی، در رابطه با خاموش/روشن کردن افزونه و دسترسی داشتن بارد به اطلاعات شخصی خود تصمیم بگیرند.

همچنین مطالعه کنید
چت بات هوش مصنوعی جدید پزشکان را از تازه ترین تحقیقات مطلع می‌سازد!

هوش مصنوعی گوگل از این پس با برنامه های گوگل تعامل خواهد کرد

علاوه بر این، می‌توان اظهار کرد که قابلیت “گوگل کن/Google it” بارد به یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این هوش مصنوعی تبدیل شده است. اکنون، در حین مکالمه با بارد، کاربران قادرند تا با کلیک کردن روی نماد “G” از بارد تقاضا کنند تا پاسخ ارائه شده را مجدداً بخواند و با جستجو برای منابع اثبات کننده پاسخ ارائه شده، پاسخ خود را ارزیابی کند. در صورتی که سندی مبنی بر حقیقت داشتن پاسخ ارائه شده یافت شود، کاربران قادرند تا با کلیک کردن روی عبارات هایلایت و برجسته شده، به اسناد و لینک‌های مرتبط با فکت‌هایی که صحت داده یا متناقض بودن آن را تایید می‌کنند، دست پیدا کرده و اطلاعات بیشتری را کسب نمایند.

شایان ذکر است که از این پس، در هنگامی که شخصی یک مکالمه بارد را از طریق یک لینک یا پیوند عمومی با شما به اشتراک می‌گذارد، شما قادرید تا آن مکالمه را ادامه دهید و از بارد سؤالات بیشتری را در رابطه با آن موضوع مشخص، بپرسید.

هوش مصنوعی گوگل از این پس با برنامه های گوگل تعامل خواهد کرد

به گفته گوگل، ارائه تمامی این ویژگی‌های جدید به لطف مدل زبانی بزرگ PalM 2 امکان‌پذیر شده است و این ارتقاء به عنوان بخشی از تلاش‌های این شرکت به منظور بهبود کیفیت و دقت پاسخ‌های هوش مصنوعی بارد؛ در نظر گرفته می‌شود.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>