Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت One UI 6.1.1 سامسونگ قابلیت مبتنی‌بر هوش مصنوعی جدیدی را معرفی می‌کند

آپدیت One UI 6.1.1 سامسونگ یک قابلیت مبتنی‌ بر هوش مصنوعی جدید را معرفی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ و گوگل اخیراً از همکاری خود برای توسعه‌ی قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی پرده برداشتند و اکنون شایعات جدید به در دسترس قرار گرفتن ابزار هوش مصنوعی تازه‌ای با آپدیت بعدی رابط کاربری One UI اشاره کرده‌اند. طبق گفته‌های اکانت افشاگری شناخته‌شده‌ «Ice Universe» در ایکس (توییتر سابق)، آپدیت One UI 6.1.1 با یک قابلیت نوآورانه‌ی مهم تحت عنوان «Video AI» منتشر می‌شود.

متأسفانه در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره‌ی این قابلیت یا کاربرد آن به اشتراک گذاشته نشده است اما می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که شاید سامسونگ قصد اضافه کردن هوش مصنوعی مولد ویدیو براساس پرامپت‌های (دستورات) کاربر یا ویژگی قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی برای بهبود ضبط ویدیو را دارد. با این حال، چنین حدس‌هایی صرفاً در حد گمانه‌زنی هستند و باید منتظر مشخص شدن جزئیات بیشتری از قابلیت «Video AI» رابط کاربری سامسونگ ماند.

از آن‌جایی که معرفی One UI 6.1 در رویداد آن‌پکد قبلی سامسونگ اتفاق افتاد، ممکن است که رونمایی از آپدیت One UI 6.1.1 همزمان با معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در رویداد آن‌پکد بعدی در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) صورت بگیرد.

از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که قابلیت مبتنی‌ بر هوش مصنوعی «Video AI» نتیجه‌ی همکاری جدید گوگل و سامسونگ باشد. همزمانی تأیید این همکاری و پخش شدن شایعات پیرامون آپدیت One UI 6.1.1، تا حد زیادی احتمال صحت این موضوع را تقویت کرده است.

همچنین مطالعه کنید
جزئیات عملکرد موتور ProVisual در دوربین های گلکسی S24 اولترا آشکار شد!

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>