Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رابط کاربری One UI 6.1 (پیش از انتشار) آشنا شوید

با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رابط کاربری One UI 6.1 (پیش از انتشار) آشنا شوید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این هفته برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رابط کاربری One UI 6.1 (مبتنی بر اندروید 14) پیش از انتشار رسمی آن، به بیرون درز کرد. انتظار می‌رود نسخه 6.1 این رابط کاربری در سه ماهه نخست سال 2024 میلادی و در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اغلب این قابلیت‌ها، شباهت زیادی به قابلیت‌های ارائه شده در گوشی‌های سری پیکسل 8 گوگل دارند. به عنوان مثال رابط کاربری One UI 6.1 به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر پس زمینه سفارشی تولید و روی عکس‌های پرتره قرار داده شده بر روی صفحه قفل گوشی، افکت‌های آب و هوا (مانند وزش باد، تابش نور خورشید، بارش برف و باران و ..) را اعمال کند.

در جدیدترین به‌روزرسانی رابط کاربری One UI، نرم‌افزار ویرایش تصاویر نیز قدرتمندتر خواهد شد. به عنوان نمونه، در این نسخه کاربران قادرند، مرزهای تصاویر (حاشیه‌های کناری تصاویر) را گسترش دهند یا با انتخاب یک شی در یک تصویر، آن را به تصویر دیگری انتقال دهند!

علاوه بر این، در رابط کاربری One UI 6.1، نرم‌افزار یادداشت سامسونگ (Samsung Notes) قابلیت بولت‌گذاری (نمایش فهرست‌وار با استفاده از آیکون دایره‌ای شکل) برای خلاصه کردن متن‌های حجیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
ویندوز 11 در فوریه 2022 به شما اجازه می‌دهد که برنامه‌های اندروید را امتحان کنید

در بخش قابلیت‌های هوش مصنوعی برای تماس‌های تلفنی، رابط کاربری One UI 6.1 (مشابه با رابط کاربری گوشی‌های سری پیکسل 8) قابلیت‌هایی نظیر “مترجم بلادرنگ، حذف نویز فعال در محیط و تماس متنی (تبدیل مکالمه به متن)” را در حین برقراری مکالمات به کاربران خود ارائه می‌دهد.

در انتها این نشت اطلاعاتی، به ارائه “روش‌هایی برای حافظت از باتری، قابلیت‌های سفارشی‌سازی” و اصلاح “انیمیشن‌های تعبیه شده در رابط کاربری” نیز اشاراتی شده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>