Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر اینفینیکس جی تی 10 پرو با LEDهای کوچک در قاب پشتی منتشر شد

تصاویر اینفینیکس جی تی 10 پرو با LEDهای کوچک در قاب پشتی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اخیراً، با گزارش‌هایی از عرضه یک گوشی هوشمند گیمینگ با نام “اینفینیکس جی تی 10 پرو (GT 10 Pro)” در هفته اول آگوست توسط برند اینفینیکس، با شما همراه بودیم. پیش‌تر نیز، تصاویر اختصاصی به اشتراک گذاشته، از عرضه این گوشی در رنگ‌های: “مشکی (Cyber Black) و سیلور (Mirage Silver)” و با طراحی تهاجمی “Cyber Mecha” حکایت داشت. در حال حاضر نیز در تیزر‌های تبلیغاتی این محصول، از جزئیاتی تازه رو‌نمایی شده است. در این تبلیغ، LED‌های کوچک تعبیه‌شده در پنل پشتی جی تی 10 پرو، در حال خاموش و روشن شدن نشان داده می‌شوند!

گوشی اینفینیکس جی تی 10 پرو با LEDهای کوچک در قاب پشتی!

این LED‌ها، یک “رابط متمایز و تعاملی برای نور پس‌زمینه” شناخته شده و زمانی که کاربران شروع به بازی کردن می‌کنند؛ روشن می‌شوند. ضمناً، این LED‌ها به عنوان یک نشان‌گر وضعیت شارژ گوشی، عمل کرده و در هنگام دریافت اعلان‌های جدید (Notification) نیز، روشن خواهند شد.

در یکی از تیزر‌های تبلیغاتی، نشان دهنده تغییر رنگ قاب پشتی گوشی اینفینیکس جی تی 10 پرو سیلور، به رنگ‌های: “صورتی تیره و نیلی متالیک” در زمانی که این گوشی در معرض نور UV قرار بگیرد، می‌باشد!

همچنین مطالعه کنید
کسب بالاترین امتیاز آنتوتو توسط ایسوس راگ فون 6D با تراشه دایمنسیتی +9000 مدیاتک

اگر‌چه، تاکنون، اینفینیکس جزئیات بیشتری از گوشی اینفینیکس جی تی 10 پرو منتشر نکرده است؛ اما مشخصات نوشته‌شده روی جعبه این محصول (که در تصویر قرار گرفته شده است) تایید می‌کند که این گوشی با 8 گیگا‌بایت رم، 8 گیگا‌بایت رم مجازی و حافظه داخلی 256 گیگا‌بایتی به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی اینفینیکس جی تی 10 پرو با LEDهای کوچک در قاب پشتی!

سیستم‌عامل گوشی اینفینیکس جی تی 10 پرو، اندروید 13 مبتنی بر XOS 13 می‌باشد و گفته می‌شود که به علت فقدان “بِلوت‌ویر‌ها و نرم‌افزارهای غیر‌ضروری و تبلیغات آزار‌دهنده” روی این گوشی، جی تی 10 پرو قادر است تا عملکرد خود را در یک محیط مناسب‌تر ارائه دهد. با این حال، با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه گوشی اینفینیکس جی تی 10 پرو، اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>