Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بلندگو قابل حمل Go 4 شرکت JBL عرضه شد

اسپیکر قابل حمل Go 4 شرکت JBL با مقاومت بالا در برابر آب و هوا عرضه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی JBL بلندگو Go 4 را که قبلاً در نمایشگاه CES 2024 معرفی شده بود، به‌زودی راهی بازار می‌کند. این محصول جدیدترین عضو سری محبوب اسپیکرهای بسیار قابل حمل و پرطرفدار JBL به حساب می‌آید و صدای باکیفیت و ویژگی‌های ارزشمندی را در قالب بلندگوی کوچکی که به آسانی در جیب شما جا می‌شود، ارائه می‌کند. برای آشنایی با مشخصات بلندگو قابل حمل Go 4، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات اسپیکر Go 4 Ultra-Portable

این بلندگو از طراحی شیک و جذابی برخوردارست که در رنگ‌های زنده و متفاوتی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند اسپیکری که بیشتر با شخصیتشان مطابقت دارد را انتخاب کنند. اسپیکر Go 4 دارای بند آویز بافته‌شده‌ی گردی جهت سهولت در جابه‌جایی است و می‌توانید آن را به‌راحتی آویزان کوله‌پشتی یا کیف خود نمایید و در هر مکانی به اسپیکر خود دسترسی داشته باشید. نیازی به نگرانی درباره‌ی آسیب‌های طبیعی هم نیست، چرا که بلندگو Go 4 از گواهی IP67 بهره می‌برد و هم ضد گردوغبار و هم ضد آب است.

برجسته‌ترین ویژگی‌های این اسپیکر تنها به جنبه‌های ظاهری آن خلاصه نمی‌شوند؛ محصول جدید شرکت JBL از فناوری بلوتوث 5.3 برای اتصال یکپارچه استفاده می‌کند و از الگوریتم‌های آکوستیک منحصربه‌فرد این کمپانی برای ارائه‌ی صدای با وضوح عالی و پاسخ فرکانسی گسترده بهره می‌‎گیرد. اگر این موارد هم کافی نبود، بلندگو‌ Go 4 همچنین دارای فناوری نوآورانه‌ی AURACAST شرکت JBL است. تنها با یک کلیک ساده می‌توانید دو بلندگوی Go 4 را به‌صورت بی‌سیم برای صدای استریو جفت کنید، یا حتی چندین بلندگو را به هم متصل نمایید تا یک تجربه‌ی شنیداری فراگیر ایجاد شود.

کاربران با استفاده از برنامه‌ی رایگان JBL Portable قادرند تا به‌راحتی موسیقی را کنترل کنند. این برنامه به شما امکان می‌دهد که حالت‌های پخش استریو یا چند اسپیکری را انتخاب کرده، به تنظیم و شخصی‌سازی اکولایزر پرداخته و حتی حالت PLAYTIME BOOST را فعال کنید تا عمر باتری بلندگو Go 4 را تا ۲ ساعت بیشتر افزایش دهید (این کار، شارژدهی باتری اسپیکر را جمعاً به ۹ ساعت می‌رساند). همچنین باید اشاره کرد که بلندگوی جدید JBL مجهز به درگاه شارژ Type-C است.

همچنین مطالعه کنید
جزییات جدیدی از هوم پاد 3 اپل فاش شد؛ احتمال پشتیبانی از تماس تصویری!

پیش‌فروش بلندگو قابل حمل Go 4 از روز ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) و با قیمت ۴۲۹ یوان (حدود ۶۰ دلار) آغاز می‌شود اما امکان خرید آن با برچسب قیمتی ۳۹۹ یوان (تقریباً ۵۵ دلار) برای مدت محدودی وجود دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>