Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر به بازار گوشی تاشو فلیپ و حلقه هوشمند وارد می‌شود!

آنر به بازار گوشی تاشو فلیپ و حلقه هوشمند وارد می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر قصد دارد با رونمایی از دو محصول جدید، دامنه‌ی فعالیت‌های خود را گسترش دهد و فراتر از گوشی‌های هوشمند ببرد. جرج ژائو، مدیرعامل آنر، طی مصاحبه‌ی اختصاصی خود با خبرگزاری CNBC در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ بارسلونا اعلام کرد که این کمپانی قصد معرفی یک گوشی تاشو عمودی، احتمالاً با نام «آنر مجیک فلیپ» (Honor Magic Flip)، همراه با یک حلقه‌ی هوشمند را دارد. این حرکت حاکی از بلندپروازی آنر برای به چالش کشیدن کمپانی‌های بزرگ بازار مانند سامسونگ است. برای آشنایی بیشتر با این دو دستگاه جاه‌طلبانه، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی تاشو فلیپ آنر با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

آنر به بازار گوشی تاشو فلیپ و حلقه هوشمند وارد می‌شود!

گوشی تاشو فلیپ آنر، اولین ورود این کمپانی به بازار گوشی‌های تاشو فلیپ (سبکی از گوشی‌های هوشمند که توسط برندهایی نظیر سامسونگ و موتورولا به محبوبیت رسید) را رقم می‌زند. ژائو ضمن ابراز اطمینان از پتانسیل و ظرفیت دستگاه‌های تاشو، بر چشم‌انداز مثبت این کمپانی برای آینده تأکید داشت. اگرچه کمپانی آنر هم‌اکنون گوشی‌‌های تاشو متعددی، از جمله آنر مجیک V2، را روانه‌ی بازار کرده است، اما این دستگاه‌ها با فرم تاشو کتابی طراحی شده‌اند و عموماً گران‌تر محسوب می‌شوند.

هسته‌ی استراتژی آنر به ادغام هوش مصنوعی در دستگاه‌های این کمپانی گره خورده است. ژائو نیز در صحبت‌های خود به تأکید بر اهمیت هوش مصنوعی در بهبود تعامل و تجربه‌ی کاربری ادامه داد. آنر با به‌کارگیری قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی، قصد دارد تا نیازها و ترجیحات کاربران را پیش‌بینی کند. یکی از نمونه‌های چنینی قابلیت‌هایی، فراهم کردن اقدامات پیش‌بینی‌شده بر اساس رفتار کاربر به حساب می‌آید. در همین راستا، آنر قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مانند فناوری ردیابی چشم در گوشی آنر مجیک ۶ پرو و یک چت‌‌بات توسعه‌یافته بر اساس مدل هوش مصنوعی Llama 2 متا را در نمایشگاه MWC بارسلونا به نمایش درآورد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های نوکیا 150 (2023) و نوکیا 130 موزیک معرفی شدند

علی‌رغم اینکه همچنان اطلاعات زیادی درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری این گوشی تاشو عمودی در دسترس قرار ندارد، اما برخی گزارش‌های قبلی به این مسئله اشاره داشتند که دستگاه تاشو آنر ممکن است به دو باتری با ظرفیت ۲٬۴۲۰ میلی‌‌آمپرساعت و ۱٬۹۸۰ میلی‌‌آمپرساعت مجهز شود و در مجموع ظرفیت ۴٬۵۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی را ارائه کند. اگر این گزارشات صحت داشته باشند، دستگاه تاشو فلیپ آنر پرظرفیت‌ترین باتری در میان گوشی‌‌های تاشو عمودی را به خود اختصاص خواهد داد.

حلقه‌ی هوشمندی از آنر که قصد استفاده از هوش مصنوعی در پایش سلامت را دارد

آنر به بازار گوشی تاشو فلیپ و حلقه هوشمند وارد می‌شود!

علاوه‌ بر پیشرفت‌های آنر در حوزه‌ی گوشی‌‌های هوشمند، این شرکت دامنه‌ی فعالیتش را با اضافه کردن حلقه‌های هوشمند به لیست گجت‌های پوشیدنی خود افزایش می‌دهد. آنر از اولین حلقه‌‌ی هوشمندش در نمایشگاه MWC 2024 پرده برداشت. این در حالی است که سامسونگ نیز اخیراً از حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ خود به‌صورت رسمی رونمایی کرده بود. جرج ژائو همچنین در جریان صحبت‌های جدیدش به پتانسیل هم‌‌افزایی بین پوشیدنی‌ها و گوشی‌های هوشمند از طریق اپلیکیشن سلامتی آنر و پایش مداوم سلامت که با بهره‌مندی از هوش مصنوعی تسهیل خواهد شد، اشاره کرد.

به‌کارگیری هوش مصنوعی در دستگاه‌های متمرکز بر سلامت، راه‌های جدیدی را برای تحلیل‌ها و توصیه‌های شخصی سلامتی می‌گشاید. ژائو ضمن تأکید بر پتانسیل تحول‌آفرین هوش مصنوعی در تغییر برنامه‌های مرتبط با حوزه‌ی سلامت، به ارائه‌‌ی برنامه‌های تمرینی متناسب با عادات و داده‌های سلامتی افراد توجه نشان داد. کمپانی آنر با رونمایی از این حلقه‌ی هوشمند برنامه دارد تا با ارائه‌‌ی تحلیل‌‌های قابل اجرا و عملی هوش مصنوعی، به توانمند کردن کاربران بپردازد و حلقه‌ی هوشمند جدیدش را در کنار پوشیدنی‌ها و گوشی‌‌های فعلی خود به بازارها بیاورد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>