Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فناوری ردیابی چشم

قابلیت جدید گوشی های آنر؛ ردیابی حرکات چشم و کنترل خودرو!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌گونه که تکنولوژی تکامل می‌یابد، نحوه تعامل ما نیز با آن تغییر می‌کند. به عنوان مثال، گوشی‌های ما زمانی با دکمه‌ها کنترل می‌شدند، سپس صفحه‌های لمسی وارد بازی شدند و حالا آنر در شُرُف برداشتن قدم بعدی در این سیر تکاملی با استفاده از هوش مصنوعی است. به‌زودی شما خواهید توانست تا گوشی هوشمندتان را فقط با چشمان خود کنترل کنید!

آنر فناوری جدیدی را توسعه داده است که از هوش مصنوعی برای ردیابی حرکات چشمان شما استفاده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دست زدن به نمایشگر گوشی کارهای خود را انجام دهید. حال شاید بپرسید این فناوری چقدر خوب کار می‌کند؟ باید گفت به اندازه کافی خوب است که به شما اجازه می‌دهد ماشین خود را کنترل کنید. ردیابی چشم مبتنی بر هوش مصنوعی آنر می‌تواند کنترل دستگاه‌های هوشمند را وارد سطح جدیدی کند. جیمز برایتون، کارشناس مهندسی خودرو در بریتانیا، این کار را با حرکت دادن یک خودرو، تنها با استفاده از گوشی هوشمند آنر مجیک 6 و چشمانش نشان داد.

نسخه‌ی نمایشی آنر قدرت فناوری ردیابی چشم را به نمایش می‌گذارد و به ما ثابت می‌کند که چقدر این فناوری می‌تواند تاثیرگذار باشد. با استفاده از آنر مجیک 6 پرو، شما می‌توانید موتور خودرو را به سادگی با نگاه کردن به کنترل‌های موجود روی صفحه هدایت کنید. چنین ویژگی پتانسیل فناوری ردیابی چشم را برای متحول کردن تعاملات ما با فناوری‌های جدید پیش از پیش برجسته می‌کند.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد نقش هوش مصنوعی در فناوری مصرف‌کننده هستید، در نشست پنل هوش مصنوعی آنر با GSMA و کوالکام در رویداد MWC24 در روز دوشنبه، 26 فوریه (7 اسفند) ساعت 5 به وقت اروپای مرکزی (7:30 به وقت تهران) شرکت کنید.

همچنین مطالعه کنید
افشا مشخصات گوشی تاشو Magic V آنر؛ نمایشگر داخلی 7.9 اینچی و دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>